BMW-vel ütközött a tram-train Szegeden
A személyautó balra akart kanyarodni, de jött a villamosvasút szerelvénye.
A személyautó balra akart kanyarodni, de jött a villamosvasút szerelvénye.
Percek alatt kiértek a tűzoltók, de a kocsiból így is csak roncs maradt.
Ilyen bajor sportszedán garantáltan ritkán jön szembe velünk az utakon.
A Mercedes éves eladásai Európában 11 százalékkal csökkentek tavaly, ezen belül pedig Németországban 25,5 százalékkal.
Ez kivételesen nem elektromos, hanem egy régi vágású biturbó benzines szörnyeteg.
De vajon milyen szín van beírva a forgalmiba?
Sportosabb külcsínt és 105 lóerővel erősebb motort tudhat magáénak a Manhart újdonsága.
Az új esztendőt köszöntő videóban alpesi körülmények mellett hajtják meg az új sportkombit.
A legerősebb közúti széria BMW egy komolyabb erősítőkúrán esett át.
A limitált szériás E30-as M3 2,3 literes szívómotorja 215 lóerőt szabadít rá a hátsó kerekekre.
Kaáli professzor nemcsak magyar gyártású motorokat gyűjtött össze az elmúlt évtizedekben, hanem nagy értékű autó ritkaságokkal alaposan is telepakolta a garázsát. A közelmúltban megnyitott Kaáli Autó-Motor Múzeumban jártunk.
Az 5,6 literes benzinpusztító erőforrással szerelt apró bajor minden bizonnyal semmi máshoz nem hasonlítható vezetési élménnyel szolgál.
Itt a megoldás azok számára, akiket eddig csak a gigantikus "vese" tántorított el a sportos modellek megvásárlásától.
Ráadásul az igazán kemény Competition változatot választották erre a célra.
Azt mondják nem csak egy színárnyalatváltó fényezésről van szó.
Politikailag nem igazán mondható korrektnek ez a pokolian erős biturbó V8-as motorral szerelt bajor SUV.
A modernebb M3-asok sokkal erősebbek és gyorsabbak, de vezetési élmény tekintetében az E46 még mindig nagyon ott van a szeren.
A downsizing jegyében 401 köbcentiméterrel kisebb motor kerül az 520i-be, de szerencsére nem nálunk.
Az egyelőre meglehetősen titokzatos újdonság hátán i3 típusjelzés látható.
Városban általában mindegyik elektromos autó jól teljesít, de mi a helyzet az autópályán?