Hírbe hozták a McLarent az Audival és a BMW-vel is
Kettős felvásárlási ajánlatról jelentek meg pletykák hétvégén, amelynek alapja, hogy a McLaren évek óta komoly pénzügyi nehézségekkel küzd.
Kettős felvásárlási ajánlatról jelentek meg pletykák hétvégén, amelynek alapja, hogy a McLaren évek óta komoly pénzügyi nehézségekkel küzd.
A 4,4 literes biturbó V8-as motorban találtak még 180 eddig szunnyadó lóerőt.
Ebből a típusból alig több mint 250 példány készült az 50-es évek második felében.
A formatervezők a vonalakkal játszadoztak látványosan, a sofőrok pedig egy hamisítatlan vezetési élménnyel szolgáló és közben praktikus négyajtós kupét kapnak játékszernek. Túl szép, hogy igaz legyen? Jövünk a válaszokkal!
A 3 literes 6 hengeres benzines egységben találtak még 76 eddig szunnyadó lóerőt.
A 3 literes biturbó 6 hengeres benzinmotorban találtak még 125 eddig szunnyadó lóerőt.
Ezzel a roadsterrel nagyon keveset közlekedtek az elmúlt több mint 2 évtizedben.
Ez a BMW nem a külsejével, hanem sokkal inkább a belsejével hódít, és bár iszonyatosan nagyot lép, mégsem vezetni a legnagyobb élmény, hanem egyszerűen csak síri csendben utazni benne. Olyan, mint egy négykerekű business lounge.
2024-re már csak villanymotoros autók készülnek majd a müncheni csarnokokban.
Megérkezett a Mercedes-AMG A35 és az Audi S3 riválisának felfrissített változata.
Ami az E30-as 3-as Münchenben, az a 190 E 2.5-16 Evolution II Stuttgartban.
Az újdonság első körben három benzines és egy gázolajos változatban érhető el.
A bajor gyártó kompakt szedánja a magasabb kategóriákból származó extrákkal veszi célkeresztbe a vásárlókat.
Nem mai a technika, de a 3,5 literes V8-as motorban rejlő lehetőségeket ma sem szabad alábecsülni.
Hamisítatlan GT életérzést keresünk és nem lenne baj, ha a technika nem feltétlenül nyakalná az üzemanyagot? Akkor jó helyen járunk, a 4-es BMW remekül vegyíti egymással a remek vezetési élményt és a hatékony működést, akár nyitott tető mellett is.
A jól ismert német tuningház motorteljesítmény, aero, felfüggesztés és némi optikai átalakítást is végrehajtott a legfrissebb M3-ason. És erre jár a négy év garancia is.
A bajor gyártó müncheni fejlesztési központjában szimulátor fronton szinte csak úgy repkednek a sokszoros 4K felbontások, a több tíz tonnás tömegek és a megawattos teljesítmények.