Az új 5-ös BMW a világ egyik legbiztonságosabb autója – videó
A bajorok új nagyautója a jelek szerint remekül abszolválja a különböző törésteszteket.
A bajorok új nagyautója a jelek szerint remekül abszolválja a különböző törésteszteket.
A „Nyolcas” széria huszon-egynéhány évvel ezelőtt sokaknak volt etalonautó. Most hivatalosan is visszatér, a körvonalait már megmutatták.
A sokak által egyszerűen csak a legjobb M-modellnek tartott bajor járgány most egy picit még jobb lett.
A motoros nagy sebességgel hajtott a pályán, amikor egy autó oldalról "megkoccolta".
Érdemes megnézni ezt a BMW által készített videót, melyből azonnal kiderül, hogy jelenleg körülbelül hol tartanak az önvezető autók fejlesztései.
Az autó- és motorsport versenyekről nem hiányozhat az általában szupergyors és nagyon látványos felvezető autó, ami ezúttal igen komoly anyagi kárt szenvedett.
A balatoni Concours d'Elegance-ot érdemes élőben is megnézni, de ha nem tud leugrani a Balatonra, akkor tekintse meg látványos autó beltér gömbpanorámáinkat.
A dízeltechnológiát még nem lenne szabad temetni, mert nélküle az uniós klímacélokat nem lehet teljesíteni - figyelmeztetett Harald Krüger, a BMW vezérigazgatója.
A német BMW autókonszern jelentős profitnövekedést ért el a március végével zárult első negyedévben - derül ki a vállalat csütörtökön közölt adataiból.
Párosan szép az élet, tartja a mondás, és ez tulajdonképpen a gumiégetésre is igaz.
Egy BMW reklámról találták úgy a hatóságok, hogy az üzenete veszélyes lehet. Nyilván meg is jelent mindenhol, hogy melyik reklámról van szó.
A bajorok nagyméretű szedánja már ebben a kivitelében is igen potensnek ígérkezik, és ez bizony még mindig nem az új M5 szintje.
A dízelek halottak? Épp ellenkezőleg, nagyon pörögnek, legalábbis bizonyos esetekben - például a német prémiumgyártók tálalásában.
Bár egyelőre még messzinek tűnhet a szeptember, nem kell már olyan sokat várnunk az ekkor megrendezendő Frankfurti Autókiállításra (IAA). Lássunk most három frankfurti újdonságot!
Ennek a közel 20 esztendős bajor sportkocsinak lényegében csak egyetlen hibája van: nem a miénk.
Kívül egyedi sportos vonalvezetést, belül luxusminőségű anyagokat ígér a bajorok négyajtós kupéja, négykerékhajtása miatt pedig sínautóként viselkedik a kanyarokban.
A bajor gyártó elkészítette a nemrégiben kijött új 5-ös hosszabb tengelytávú változatát.
A bajor paripa immár 31 esztendős, de simán megér annyi pénzt mint egy vadonatúj BMW M2.
Ha esetleg gyengének találná az M4 alapmodelljét, akkor remek választás lehet az új CS kivitel.
Régóta keringenek a hírek egy új BMW bemutatásáról, most úgy tűnik, végre révbe ér a dolog.