Látványterveken a szegedi BYD-gyár 1400 vendégmunkást befogadó konténervárosa
Lesz két porta, sportpálya, tűzivíz-tározó és egy nagyobb étkezde is.
Lesz két porta, sportpálya, tűzivíz-tározó és egy nagyobb étkezde is.
Hasonló formatervű autókat eddig leginkább a Ferraritól vagy az Aston Martintól láttunk.
Egy-két gyártótól eltekintve a számaik még korántsem olyan félelmetesek.
Egy német tanulmány szerint a nálunk is terjeszkedő vállalat az állami ösztönzők messze legnagyobb haszonélvezője.
A kínai személyautó piacot egyértelműen a BYD dominálja, melyet jelentős távolságból követ a FAW-Volkswagen és a Geely.
Túl nagyok a kínai villanyautó-gyártók kapacitásai. Mivel exportjuk útjába az USA akadályokat állított, Európa felé vették az irányt.
2020 óta ez az első olyan negyedév, melyben romlottak a Tesla eladási mutatói.
Az akár 830 kilométeres hatótávú Xiaomi SU7 első körben háromféle változatban jelenik meg a piacon, a legerősebb 673 lóerős.
Az utolsó negyedévben „csak” 19 százalékkal nőtt a BYD nyeresége. Az egész éves nyereség 1,5 ezer milliárd forintnyi jüan lett.
Hogy pontosan mit, azt egyelőre nem árulták el.
Kínában igen nyomott áron debütált a BYD legolcsóbb új 5 ajtós elektromos modellje, a Dolphin Mini.
A kínai BYD autógyár vezetősége szombaton tárgyalt Orbán Viktorral.
Szemrevaló formaterv, egyedi hangulatú utastér, high-tech kijelzővarázslat, korrekt hatótáv és relatíve kedvező ár. Felettébb ígéretesnek tűnik a BYD tisztán elektromos kompakt SUV-ja, az Atto 3, de vajon akadnak-e hátulütői?
A rendkívül alacsony légellenállású, de több mint 3 tonnás villanyautóban négy motor teljesít szolgálatot.
Kínából fogják Magyarországra hozni a BYD elektromos autóiba kerülő akkumulátorok részegységeit, Szegeden csak összeillesztik majd, és beteszik az autókba.
Akár négymillió forint támogatás is elnyerhető egy e-autóra, viszont kötelező lesz rá cascót kötni, és bár nem kizárt a lízingelés sem, ez praktikusan nem teljesíthető, azaz ugrik az áfa visszaigénylésének lehetősége is. Így pedig sokaknak már kevésbé vonzó az ajánlat.
A Váci úti szalonban 1991 óta forgalmaztak Opel járműveket, a tulajdonos azonban a Szegeden építkező BYD-ben látja a jövőt.
Szijjártó Péter külügyminiszter tavaly novemberben jelentette be, hogy hazánkba érkezik a kínai óriás.
Országos átlagban 20 százalékkal nőtt a kereslet az egy évvel korábbihoz képest januárban. Csongrád-Csanád megyében több mint 50 százalékos a növekedés.
Aláírták a kínai BYD jövőbeli szegedi üzemének helyszínt biztosító telek adásvételi előszerződését – jelentette be Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kedden Budapesten.