Célkeresztben az 1000 kilométer: körbefotóztuk a Toyota legnagyobb elektromos SUV-ját
A belgiumi Kenshiki Forumon testközelből ismerkedtünk meg az oldalain látványos kijelzőket felvonultató Toyota FT-3e szabadidő-autóval.
A belgiumi Kenshiki Forumon testközelből ismerkedtünk meg az oldalain látványos kijelzőket felvonultató Toyota FT-3e szabadidő-autóval.
Bátran kijelenthetjük, hogy a japán gyártó kínálatában eddig még nem volt egyetlen hasonlóan látványos szabadidő-autó sem.
A Magyarországra nemrégiben megérkezett BYD elképesztő mennyiségű plug-in hibrid és elektromos hajtásláncú autót értékesít.
Azt mondják, a város közigazgatási határain belül berendezkedő BYD és HTNS egységei úgy kértek környezethasználati engedélyt maguknak, hogy nem számoltak a másikkal. Csakhogy a két üzem együttesen egészen más hatással tud lenni a környezetre, mint ha csak az egyik létezne, érvelnek. A perek kedden kezdődtek a bíróságon.
Mobiltelefonok akkujától jutott el az elektromos autókig a kínai BYD, amely az utóbbiban a világelső szerepére tör, a Teslát is előzve.
A Tesla Model S kategóriájában szereplő újdonság hátsó- és összkerékhajtású változatban elérhető lesz.
A német sajtó már tényként kezeli, egyelőre azonban sem a magyar kormány, sem maga a kínai gyártó nem erősítette meg, hogy valóban érkezne a gyár.
Helyszínként Szeged környékét emlegetik. Ezt a lehetőséget korábban a G7 is felvetette.
Egyre valószínűbb, hogy elektromos buszokat gyártó üzem épül a városban.
BYD vagy Great Wall - mindkét nagy cég gyártana Európában a hírek szerint.
A városba nem akkumulátorgyár, hanem elektromos buszokat gyártó üzem érkezhet, bár ez még nincs kőbe vésve. De annak farvizén újabb akksigyár is épülhet, Kisteleken. És akár egy BYD elektromosautó-gyárat is felhúzhatnak Dél-Pesten.
A múlt héten Orbán Viktor is találkozott az egyik legnagyobb kínai autógyártó vezetőivel.
Elsősorban taxisok és flottaszolgáltatók kaphatnak pénzt.
Három modellel kezdi meg a forgalmazást nálunk a kínai villanyautóipar legnagyobb szereplője.
A Chery vadonatúj elektromos hajtású prototípusa a rendkívül hatékony aerodinamikára lett kihegyezve.
A kínai autómárkák egyre komolyabb erőkkel vannak jelen az öreg kontinensen. És komoly tempóban törnek elő a tisztán elektromos hajtású modelljeik.
Három modellt hoznak be, 12 millió környékén indulhatnak az árak.
A közel 1200 lóerős monstrum tömege megközelíti a 3,5 tonnát.
Az új villanyszedán aerodinamika fronton többek közt a legfejlettebb Mercedeseket és Teslákat is veri.