Újabb energiaipari kínai óriáscég tört be Magyarországra
A kínai befektetések nálunk nem állnak le, mert a kormány nem szavazta meg a kínai elektromos autókra kivetett EU-s vám növelését.
A kínai befektetések nálunk nem állnak le, mert a kormány nem szavazta meg a kínai elektromos autókra kivetett EU-s vám növelését.
A 313-530 lóerős elektromos hajtású BYD Sealion 7 hajszálnyival 20 millió forint felett nyit hazánkban.
Az 1300 lóerős Yangwang U9 egy német tesztpályán bizonyította be, hogy képes megközelíteni a 400 km/h-s lélektani sebességhatárt.
A hírügynökség szerint költségcsökkentési okokból.
Eddig nem született ilyen rossz eredmény az Euro NCAP-értékelések során.
Kipróbáltuk, hogy mit tud a gyakorlatban az első európai gyárát Szegeden építő kínai gyártó 517 lóerős, három üléssoros SUV-ja, a nyomott áron fullextrás és tisztán elektromos BYD Tang.
A Mercedes G-osztálynál is jelentősen nagyobb, nehezebb és erősebb új szabadidő-autó még a víz felszínén is képes úszni. Testközelből ismerkedtünk meg a BYD-génekkel rendelkező, közel 60 millió forintos Yangwang U8-cal.
A város újabb területet adott át a beruházónak, a vételárból visszafizetik az államtól kapott támogatást.
A BYD-buszok a belvárost átszelő vonalakon fognak forgalomba állni 2026-ban.
A szervokormány vezérlője gyulladhat ki.
Mintegy 7000 autót szállíthat egyszerre.
Ez nagyjából annyi, mint a Volkswagen-csoportnak és a Hondának együtt.
A hamarosan Európában is kapható BYD Denza Z9 GT a Porsche Panamera és Taycan új kihívója.
Akár a magyar gyárakban is készülhetne a modell.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
Egyelőre elég keveset gyártottak a Xiaomi SU7-ből, és azok is mind a kínai piacra készültek, de ezek közül egy példány most a magyar fővárosban bukkant fel. Mutatjuk, milyen a kínaiak Porsche Taycan riválisa.
Tucatjával alapítanak kínaiak olyan vállalatokat Magyarországon, amelyek láthatóan arra készülnek, hogy a kínai nagybefektetők, például a CATL vagy a BYD beszállítói lesznek, miközben a tevékenységet akár magyar cégek is elvégezhetnék. A kínai tőke pontosan követi a pekingi pártközpont elvárásait.
A magasabb feszültségre átállított új BYD Seal a korábbiaknál jelentősen gyorsabban tölthető.
Hiába lettünk akkugyár-nagyhatalom, a dél-alföldi üzemben készülő elektromos autókba nem hazai gyártású, hanem importakksikat szerelnek.