Újabb hatalmas autószállítóval bővült a BYD tengeri flottája
Mintegy 7000 autót szállíthat egyszerre.
Mintegy 7000 autót szállíthat egyszerre.
Ez nagyjából annyi, mint a Volkswagen-csoportnak és a Hondának együtt.
A hamarosan Európában is kapható BYD Denza Z9 GT a Porsche Panamera és Taycan új kihívója.
Akár a magyar gyárakban is készülhetne a modell.
A kínaiak csak hagyományos hajtású járműveket nem is árusítanak.
Egyelőre elég keveset gyártottak a Xiaomi SU7-ből, és azok is mind a kínai piacra készültek, de ezek közül egy példány most a magyar fővárosban bukkant fel. Mutatjuk, milyen a kínaiak Porsche Taycan riválisa.
Tucatjával alapítanak kínaiak olyan vállalatokat Magyarországon, amelyek láthatóan arra készülnek, hogy a kínai nagybefektetők, például a CATL vagy a BYD beszállítói lesznek, miközben a tevékenységet akár magyar cégek is elvégezhetnék. A kínai tőke pontosan követi a pekingi pártközpont elvárásait.
A magasabb feszültségre átállított új BYD Seal a korábbiaknál jelentősen gyorsabban tölthető.
Hiába lettünk akkugyár-nagyhatalom, a dél-alföldi üzemben készülő elektromos autókba nem hazai gyártású, hanem importakksikat szerelnek.
Az e-autók piacának támogatására 11 pontos, 100 milliárd eurós javaslatcsomagot tett közzé a kormány, amelynek nagy része azt szolgálná, hogy a Magyarországon megtelepedő ázsiai gyártók jól járjanak.
A BYD Törökországban 922 millió euróért húz fel egy gyárat, amely ötezer embernek adhat munkát.
Az amerikai cég már alig ad el több villanyautót, mint a kínai.
A kínaiak a jelek szerint elfelejtettek időben lefoglalni egy nagyon evidens webcímet.
Ez mondjuk nem lesz egy olcsó kínai modell.
A hosszú ideje a legnagyobb kínai autóexportőrként jegyzett Chery elsőként a tisztán benzines Omoda 5 kompakt divatterepjárót hozta el Magyarországra, melyet a későbbiekben a plug-in hibrid Jaecoo 7 SUV követ majd a sorban.
Nagy visszhangot keltett Németországban a hazai rendezésű labdarúgó-Európa-bajnokságot előtt, hogy német helyett egy kínai autógyártó lesz az esemény autós főszponzora, és hogy a kiemelt támogatók negyven százaléka is kínai. A Deutsche Welle riportja.
A következő három évben legalább négymillió tonna ömlesztett árut kell vasúton Szegedre szállítani.