82 éves korában elhunyt a provokatív reklámkampányairól ismert Oliviero Toscani
Az olasz fotós korábban a Benetton kreatív igazgatója volt.
Az olasz fotós korábban a Benetton kreatív igazgatója volt.
A nyár elején Luciano Benetton lemondott a divatmárka elnöki posztjáról, majd június 18-án új vezérigazgató is érkezett a cég élére, de még mindig kérdéses, hogy mi lesz a színes kötött ruháiról és provokatív reklámjairól híres divatcég stratégiája a kínai ultra-fast fashion ellen. És mi lesz az egymilliárd eurósra duzzadt veszteséggel.
A vadonatúj De Tomaso V12-es szívómotorja egészen 12 300-as fordulatszámig elforgatható.
Meleg párok forró csókjai egy vodka társaságában, szexuális zaklatás egy borotva reklámjában és egy HIV-fertőzött ember feneke óriásplakátokon. Nem a Coca-Cola az első vagy egyetlen cég, amely társadalmilag fontos témát karolt fel egy reklámkampányban, sőt a nagy márkáknak kifejezetten megéri, ha termékeikhez mélyebb szociális üzenetet is társítanak. Ügyes és félresikerült, bátor és botrányos, de az embereket minden esetben erősen megmozgató reklámokat gyűjtöttünk össze.
A Benetton korábban is alkalmazott már hasonló taktikát, hogy valamilyen provokatív kampányt alkalmazva hívja fel a figyelmet valamire – és persze önmagára.
A hétszeres világbajnok pilóta ma lett 49 éves. Állapotáról keveset tudunk.
Pedig se vér, se szex, se halál nincs a képen.
Éhesen dolgozom a gép mellett – panaszkodik egy munkásnő Ukrajnában, ahol 82 euró a havi minimálbér. Csak a rezsire futja a béremből – mondja egy munkásnő Magyarországon.
Az már egyre kevésbé tűnik csak iparági híresztelésnek, hogy az Audi céghez tartozó Ducati motormárkát eladnák, hogy a dízelbotrány miatti forrásigényét enyhítsék a cégnek.
Májusban kerül kalapács alá Michael Schumacher egyik legelső Forma–1-es autója.