700 lóerős lett a Mercedes kocka terepjárója, az új G-osztály
Ez az autó azoknak készült, akik az 585 lóerős AMG G63-at egyszerűen túl gyengének találják.
Ez az autó azoknak készült, akik az 585 lóerős AMG G63-at egyszerűen túl gyengének találják.
Ez az új Brabus azoknak készült, akik nem igazán elégedettek a típus legerősebb gyári AMG kivitelével.
Az ilyen és ehhez hasonló roadsterek általában fele ekkora áron szoktak elkelni, ezúttal azonban sokat nyomott a latban a kocsi első vásárlója.
Ennyi pénzből már valódi luxusingatlant is lehetne vásárolni, ezúttal azonban csak egy autó jön ki belőle. Mondjuk ennek speciel nem 4, hanem 6 kereke van. És nemcsak az AMG, hanem a Brabus is dolgozott rajta.
Ez a vadonatúj sportos luxuslimuzin azoknak készült, akik szerint 612 lóerő egyszerűen túl kevés.
Miközben szinte mindenki a hibrid és az elektromos autókról beszél, érkezett egy már-már értelmetlenül erős benzinpusztító szörnyeteg.
A csillagos márka luxusautójának felfrissített kiadását is kezelésbe vette a Brabus.
Igazi benzinégetés volt egy percig teli talppal nyomni ennek a 900 lóerős kocsinak, de megérte.
Ezzel a szupererős német sportkocsival akár bőven 300 feletti tempóval is száguldhatunk.
Alapból 300 ezer euró újonnan egy ilyen Mercedes-Maybach S 650 Cabriolet, amelyből jó néhány darab várakozik szabad ég alatt gyártás után.
Terepjárásra kevésbé, polgárpukkasztásra viszont tökéletesen alkalmas ez a hatalmas szörnyeteg.
Ki mondta, hogy a mikroautókat ne lehetne tuningolni? Hát persze, hogy lehet, és a Brabus nagyon is ért ehhez.
Ha valaki esetleg kevésnek találná az AMG C63S kabrió erejét, az bátran kopogtasson be a Brabushoz.
Még a fényezés is stimmel, hiszen „Zöld Pokol” névre keresztelték C-osztályos kombin látható egyedi árnyalatot.
A német Brabus tuningcég nemcsak a motor, az utastér átalakításához is nagyon ért. Itt van erre 15 példa.
Igaz, az éjfekete Sprinterben alcantara kárpitozás, fűthető bőrfotelek, nagysebességű internet, tv, BluRay és még számos kütyü várja az elfoglalt üzletembereket.
A metálszürke fényezés miatt egyáltalán nem kevésbé feltűnő jelenség a V12-es szuperlimuzin, de azért a szakavatott szemek azonnal kiszúrhatják a turpisságot a finom részletekből.
A hivatalosan Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio jelenleg a legdurvább négyüléses nyitott tetős járgány, a maga 850 lóerejével.
A német tuningcég megpiszkálta egy kicsit a Smart motorját, rögtön találtak még 20 százaléknyi lóerőt.
A több mint 15 ezer euróba kerülő sárga fényezés gyári extra, a többi kiegészítő és a motortuning viszont a Brabus műve.