Szuperritka 6 kerekű Brabus Mercedes került eladósorba
A Brabus által feltuningolt egyedi G-osztályból alig több mint egy tucat példány készült.
A Brabus által feltuningolt egyedi G-osztályból alig több mint egy tucat példány készült.
Az akár családi autóként is használható újdonság nem egész 3 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100-ra.
Dübörgő V8, 24 colos kerekek, hét ülés és 280 km/h.
Az új német SUV úgy gyorsul 0-ról 100-ra, hogy azt a legkeményebb sportkocsik is megirigyelhetik.
A hatalmas teljesítménynek és a teherautónyi nyomatéknak köszönhetően közúti rakétaként lő ki a méretes szedán.
Ezzel a gázolajos csúcsmodellel pestiesen szólva azért már odébb lehet állni.
Itt a megoldás azok számára, akik a gyári S500-at esetleg túl gyengének találják.
Ezért a kompaktért több pénzt kérnek el, mint amennyibe egy új BMW M3 vagy Porsche 718 Cayman GTS 4.0 kerül.
A Brabus által kezelésbe vett miniautó árából akár egy 306 lóerős Mercedes-AMG A35 is kijönne.
Mindösszesen tíz példány készült belőle.
Az A-osztály csúcsmodelljét ezúttal a Brabus tuning-szakemberei vették kezelésbe.
Ez több mint kétszer annyi, mint a legolcsóbb alapmodell az elektromos Smart Fortwo kabrióból.
A Brabus Rocket 900 típusjelzésű újdonság 1 250 Nm-es nyomatékát elektronikusan kell korlátozni, hogy ne tegyen kárt a hajtásláncban.
A hazánkban minden további nélkül zöld rendszámozható szabadidő-autóban találtak még 34 szunnyadó lóerőt.
A Mercedes-AMG GT 63S tuningolt változata még erőteljesebb, hangosabb és természetesen agresszívabb megjelenésű, mint az egyébként sem szerény alap autó.
Ha már katonai felmenőkkel rendelkezik a Mercedes G-osztály, akkor néha jó visszatekinteni rá.
A kis Smartért elkért összegből akár egy komolyabb sportkocsit is lehetne vásárolni.
A Brabus beavatkozásának köszönhetően nemcsak a teljesítmény, hanem a nyomaték is nőtt.