Fekete és arany: itt a legújabb 800 lóerős Mercedes G-osztály
Az 585 lóerős AMG G63-nál jelentősen erősebb újdonság külsejét és belsejét is a fekete-arany színvilág uralja.
Az 585 lóerős AMG G63-nál jelentősen erősebb újdonság külsejét és belsejét is a fekete-arany színvilág uralja.
Nincs nagyon más választásuk a tuningcégeknek sem, azt csinálják, amit a piac diktál. Ha az elektromos autóké a jövő, akkor azokat kell tuningolni.
Ez az erőhiányban abszolút nem szenvedő járgány aszfalt helyett inkább terepen érzi igazán jól magát.
A portugál futballista a Mercedes G-osztály különleges tuningváltozatából kapott egy remek példányt.
A korábbi tuningoktól eltérően ez a német kocka terepjáró nem a számára életidegen aszfalton lett potensebb.
Az 1000 Nm-es nyomatékot produkáló erőforrás sportkocsikat megszégyenítő módon lódítja meg a hatalmas luxusszedánt.
A 92 lóerőre felhúzott limitált szériás apró városi autónak alaposan megkérik az árát.
Az 585 lovas gyári AMG verzió, illetve a korábbi 800 lóerős Brabus tuning után most itt egy még potensebb kocka terepjáró.
A Brabus által átdolgozott Mercedes-AMG A35 premierjét a Frankfurti Autószalonon tartják majd.
Ebben a kisbuszban még az S osztályénál is nagyobb luxus és kényelem fogadja az utasokat.
A szuperkompakt városi autó életében véget ér egy korszak, amit egy limitált szériás búcsúzó modellel ünnepel meg a gyártó.
Erre az autóra nem kell külön hanggenerátort építeni, mint a villanyautókra mostantól.
Egy elképesztő terepjáró azoknak, akik keveslik a legerősebb gyári kivitel 585 lóerős teljesítményét.
Ebben a méretes sportkocsiban egyszerre akár négy utas is utazhat a legnagyobb kényelemben és igen gyorsan.
Egy luxusautó azoknak, akik az alap S650-es modellt a kelleténél egy picit szűkösebbnek találják.
Genfben sikerült üléspróbát vennünk a bottropi székhelyű autónemesítő legfrissebb zászlóshajó modelljében. Ami két kisebb meglepetéssel szolgált.
Továbbfejlesztetették "egy cseppet" a V12-es motort, amely egyébként is 621 lóerős.
A több évtizedes múltra visszatekintő terepjáró utolsó tuningszériája alaposan meg lett emelve, és erőhiányban sem igazán szenved.
London a végletek városa. Van ahol nagyon piszkos és koldusoktól hemzsegő, és van ahol a száz négyzetméterre eső hiperautók mennyisége valami egészen elképesztő.
Exkluzív lehetőségünk nyílt kipróbálni a Mercedes jó eséllyel legkülönlegesebb jelenlegi modelljét, az új G-osztály szupererős AMG csúcsmodelljét. Viszlát való világ, bye-bye racionalitás!