Politikailag abszolút nem korrekt gigantikus terepjáró bukkant fel
Amikor szinte még a csapból is a CO2-kibocsátás csökkentése folyik, a Chevrolet előrukkolt egy a környezettudatosságra abszolút fittyet hányó nagy dinoszaurusszal.
Amikor szinte még a csapból is a CO2-kibocsátás csökkentése folyik, a Chevrolet előrukkolt egy a környezettudatosságra abszolút fittyet hányó nagy dinoszaurusszal.
Elképesztő ütemben fejlődik az elektromos autók piacra, ahol nemcsak a Tesla a király.
Nem lesz tucatautó az biztos, ha most megrendeli valaki akkor is kell rá várnia még három évet.
Az üzemanyagcellás Chevrolet Colorado ZH2-t idén még csak a GM saját tesztpályáján tesztelik, jövőre viszont már a hadsereg rendelkezésére bocsájtják.
Hol csak erővel igyekszik kiűzni a külföldi hátterű cégeket a kormány, hol pedig amikor a külföldi tulajdonosok már jelzik, kiszállnak, az állam hajlandó mélyen a zsebébe nyúlni. De van, amikor a cégek kivonulása független a kormányzati gazdaságpolitikai szándéktól, inkább a magyar emberek kevés pénze vagy a globális újrapozicionálás miatt történik. De miért nem kérünk a külföldi tulajdonosból, ha az szakértelmet, pénzt hozott ide, a térséget húzza, és sokkal hatékonyabb, mint több magyar versenytársa? A kivonuló cégek helyére sok esetben hazai szereplők, vagy a legtöbb esetben az állam lép be.
Nem csak hibridek és villanyautók állnak a techcég parkolójában, sokkal inkább benzinfaló, drága sportautók.
Dusan Borkovics fényes sikert ért el azzal, hogy a Túraautó-vb (WTCC) japán fordulójának második versenyén elért 2. helyezéssel begyűjtötte pályafutása első dobogós eredményét, a makaói évadzárót azonban kénytelen lesz kihagyni.