Ismét felmerült, hogy a Citroën visszahozza a Kacsát
Az eredeti modellt négy évtizeden át gyártották.
Az eredeti modellt négy évtizeden át gyártották.
Az idő kerekét jó néhány évtizeddel visszatekerő francia kisautó bőven több, mint 25 millió forintba kerül.
A világ egyetlen működőképes fa autójaként tartják számon.
A játékgyártó a francia, az olasz és a német autók kis rajongóira egyaránt gondol.
A billegős Kacsa annyira egyedi darabja volt az autózás történetének, hogy talán érdemes lenne visszahozni.
Az ikonikus francia kisautó ezen példányával eddig kevesebb, mint 2 ezer kilométert tettek meg.
Ebből a remek terepjáróképességű Kacsából alig néhány száz példány hagyta el a gyártósort.
A duplamotoros Kacsából eleve nagyon kevés készült, hát még ebből a különleges polgárőr változatból.
A francia gyártónál nemes egyszerűséggel úgy oldották meg a négykerékhajtást, hogy előre és hátulra is szereltek egy-egy motort.
A Saint Tropez-i időjárás jobban passzolt volna a nyitott tetős kocsihoz, mint a budapesti, de így is komoly élmény volt kipróbálni a Méharit.
Hiába készült belőle sok-sok millió példány, a patika állapotnak ma már alaposan megkérik az árát.
Nem kacsa, hogy eladó a KACSA-1 forgalmi rendszám. Dagobert bácsi és a Citroën 2CV tulajok beájulnának tőle.
Itt a bizonyíték arra, hogy nemcsak a legújabb szupermodern autók bánhatnak kesztyűs kézzel a környezettel.
Egy francia asztalos elkészítette az ikonikus Citroën-modell tökéletes fából készült másolatát.
Egyszerű, komfortos, több célú, megfizethető – ez volt és ez lenne továbbra is a modern kisautó filozófiája.
A Fiat megcsinálta az 500-as visszatérését, itt az ideje egy újabb retrosikernek.