Hétmillió forint körüli villanyautót dobna piacra a Dacia
A hírek szerint Szlovéniában készül majd a modell.
A hírek szerint Szlovéniában készül majd a modell.
Elkerülnék a kínai autókra vonatkozó büntetővámokat.
Ma már kevesebb, mint minden tizedik kocsiban található csak hagyományos kézifék.
A Dacia hazai képviselete úgy döntött, hogy némileg megemeli a Spring árát.
Állami támogatással akár 5,7 millió forintból is megúszható a Kínában gyártott mini elektromos autó.
A Stellantis nevével fémjelzett Leapmotor T03 közel 100 lóerős, és a hatótávja meghaladja a 260 kilométert.
Ezzel a remek Renault 4-gyel az elmúlt több, mint négy évtizedben kevesebb, mint 10 ezer kilométert tettek csak meg.
Kipróbáltuk, hogy mire képes a gyakorlatban a tavaly Európában a harmadik legnépszerűbb elektromos autóként jegyzett Dacia Spring 2024-es verziója, mely friss dizájnnal, kellemesebb utastérrel és nagyobb tudással veszi célkeresztbe a vásárlók pénztárcáját.
A megújult elektromos kisautó első példányait ősszel vehetik át a megrendelők.
A 9 millió forint feletti hivatalos listaárnál jelentősen olcsóbban hazavezethetők most a Spring készletes példányai.
Egy Tesla Cybertruck és egy Dacia Spring egymással történő ütközésének csak egyfajta kimenetele lehet.
Formatervét illetően a 90-es évekbeli első generációra utal vissza a vadonatúj elektromos Renault Twingo.
Minden tekintetben hatalmasak a különbségek az amerikai luxusterepjáró és a román crossover között, de a zéró emissziós hajtás tekintetében nincs eltérés.
Mennyi és milyen jellegű kompromisszumot kell kötnie annak, aki a lehető legolcsóbban szeretne beülni egy új elektromos autóba?
A román gyártó négyszemélyes újdonságának nemcsak az ára, a teljesítménye is jelentősen nőtt.
Vázolunk néhány példát, hogy az elérhető árú elektromos autók körülbelül mire képesek 2023-ban.
A környezetvédelemre hivatkozva ilyen nehéz autókat gyártani, amelyek többsége naponta ötven kilométert megy semmi értelme.
A Renault román márkájának bestseller modellje fullextrás limitált szériában támad, itt a Duster Mat Edition.
A Spring új verziója jelentősen erősebb és fürgébb lett az eddigi kivitelnél, miközben a hatótávja minimálisan csökkent.
Az eddiginél közel másfélszer nagyobb teljesítmény áll a sofőr rendelkezésére – itt az új Dacia Spring Extreme.