Egy kínai milliárdos mondja meg, mi vár az európai autómárkákra
A digitális platformok és a globális méretgazdaságosság mindent átalakít.
A digitális platformok és a globális méretgazdaságosság mindent átalakít.
A Mercedes a C-osztály csúcsmodelljének is felvarrta a ráncait, megérkezett az 510 lovas új sportoló.
Nem olcsó ez a csillagos régi stuttgarti járgány, de igazi időutazást biztosít majd új gazdájának.
A négykarikás autógyártó adott munkatársai szabad szemmel jól látható prémiumot vihetnek haza, de nem olyan sokat, mint a dízelbotrány előtt.
Lássuk, hogy jelenleg mely autómárkák képviselik a legnagyobb értéket! A Tesla egyelőre nincs a top10-ben, de nagyon jön fel.
Német kormánykörökben attól tartanak, hogy a kínai befektetők stratégiai jelentőségű tudáshoz akarnak hozzájutni, amihez szinte kifogyhatatlan a kínaiak tőkeellátottsága.
A Mercedes által nemrégiben bejelentett Bugatti-verő hipersportkocsi ihlette ezt az elképesztő vízi járművet.
Megérkezett a nemrégiben leleplezett G-osztály legerősebb AMG-kivitele, mely közel 600 lóerős lett.
A stuttgartiak úgy érezték, hogy itt az ideje felvarrni a C-Klasse ráncait, íme az eredmény.
Bár a főúri jármű nevében jelenleg félig benne van a Mercedes is, azért külön kategória a márkán belül.
Az autóipar nagyágyúinak összefogásának köszönhetően hazánkban is telepítenek néhány szupertöltőt. Mutatjuk, hogy hol.
Megérkezett a teljesen új Sprinter, melyből többek közt tisztán elektromos hajtásláncú változat is készül.
A német vállalat szerint az önvezető technológiák a kezdeti időkben leginkább a taxikban lehetnek sikeresek.
A CLA hamarosan teljesen meg fog újulni, a prototípusokat már javában tesztelik a közutakon.