A Teslát pár éven belül simán lelépik a nagy német autógyárak
A Tesla robbantotta ki az elektromos autók forradalmát, de az amerikai vállalatot hamarosan megelőzhetik a nagy múltú autógyártó cégek.
A Tesla robbantotta ki az elektromos autók forradalmát, de az amerikai vállalatot hamarosan megelőzhetik a nagy múltú autógyártó cégek.
Kupészerű formaterv, mégis elfér benne egy komplett család. Fölényesen erős motor, de tankoláskor mégsem szorul görcsbe a gyomor. Nyúzópróbán a szívnek és észnek egyaránt szóló új stuttgarti modell.
A német gyártó nyilván a prémium márkák talán legismertebb képviselője, de mindig is csinált sokkal kevésbé urizáló, de nagyon masszív járműveket. Az ilyen gépek legmegbízhatóbb vásárlója persze a német Bundeswehr, a hadsereg.
A Mercedes X-osztály jelen képviselője nem a munkások és vadászok, hanem a felső tízezer tagjainak körében számíthat komoly népszerűségre.
A német közlekedési hatóság a Daimlernél is olyan rendellenességet talált, mint a Voolkswagennél, de a cég vitatja a döntést.
Az ilyen és ehhez hasonló roadsterek általában fele ekkora áron szoktak elkelni, ezúttal azonban sokat nyomott a latban a kocsi első vásárlója.
Libabőröztető V8-as hang és nyitott tető – ezek a csillagos márka legfrissebb újdonságának fő ütőkártyái.
Az AMG Speedway is mutatja, egyre fontosabb szerepet szánnak a Mercedesnél a sportautórészlegnek.
Az alapmodell terepes képességei is igen komolyak, de emelt futóművel még durvább produkcióra képes a G-osztály.
Az A45-ös modell riválisainak nem lesz könnyű dolguk, ha le akarják győzni az új modellt.
A 80-as években ilyennek képzeltek el egy a 2000-es évek elején napvilágot látó szupermodern autót.
Nem kevés pénzt kérnek el ezért a stuttgarti négykerekűért, de cserébe egy igazi élményautót kaphatunk.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
Megérkezett az A-osztály lépcsőshátú kivitele, mely jelentősen nagyobb tengelytávval hódít.
Az apró városi kisautókba hamarosan már csak és kizárólag villanymotorokat fognak szerelni.
Mutatjuk, hogy milyenre sikeredett a kínai autómásoló iparág legújabb alkotása, egy gigantikus terepjáró.
Ilyen az, amikor a gyártók már nem igazán tudnak hasznos új luxusfunkciót kitalálni. Próbálkozások persze mindig akadnak.
9 milliárd dollárért vettek nemrég Mercedes-részvényeket a kínaiak, akiké a Volvo is. Elkezdenék felhasználni, amit megvettek.
Itt a megoldás arra az esetre, ha túl nagy az autónk üzemanyagtartálya, pontosabban -tartályai, és felgyorsítanánk egy kicsit a tankolást.