Ezek most a világ legértékesebb autómárkái, íme a toplista
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Mutatjuk, hogy a legfrissebb 2018-es adatok alapján jelenleg melyek a világ legtöbbet érő autómárkái.
Ilyen egy egyedi vonalvezetésű, régi vágású V8-as német izomautó a közelmúltból, melyből 1000 Nm-es tisztán elektromos változat is készült. Mutatjuk az SLR utódját és a GT elődjét.
Szimulátorozás, virtuális motor működés, 3D-s nyomatatás mellett még egy mamusz is bekerült a "best of" listánkba.
Exkluzív lehetőségünk nyílt kipróbálni a Mercedes jó eséllyel legkülönlegesebb jelenlegi modelljét, az új G-osztály szupererős AMG csúcsmodelljét. Viszlát való világ, bye-bye racionalitás!
A bajszos, német Dieter Zetsche helyett, aki népszerű arca volt a Daimler vállalatnak, egy svéd érkezik.
A stuttgarti márka hamarosan száznál is több villanymotoros típust mutat majd be, melyek közül várhatóan az EQS lesz a zászlóshajó modell.
Megérkezett a csillagos márka kompakt modelljének sportos kiadása, az Audi S3 és az VW Golf R új riválisa.
Lassan csak kipattanunk a kocsiból az áruház előtt, a többit elvégzi az önvezető autó.
Az új motorokkal támadó kompakt divatterepjárót a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd először testközelből.
A csillagos márka szokásához híven egy igen jól felszerelt modellel indítja útnak új modelljét.
A svéd fővárosban járva a szupertrendi Mercedes EQC-t és a régivágású Mercedes-AMG G63-at is meglestük.
Az alapötlet roppant egyszerű: vészfékezéskor sem csúszik meg a kerék és az autó mindvégig irányítható marad.
Ez az új Brabus azoknak készült, akik nem igazán elégedettek a típus legerősebb gyári AMG kivitelével.
Ilyen az, amikor egy alapvetően családi autó úgy gyorsul és olyan nagy a végsebessége, mint egy kőkemény sportkocsinak.
Luxus és életvédelem: ez a komor megjelenésű Mercedes G-osztály elsősorban erről a kettőről szól.
Kevés olyan 1998-as évjáratú autó található a piacon, melynek ilyen komoly értéke van.
A négyszeres világbajnok alaposan megvárakoztatta a magyar közönséget, de végül megérkezett, és jókedvűen szelfizett az egybegyültekkel.
Megérkezett az A-osztály lépcsőshátú kivitele, ami nem a kecskeméti CLA helyett, hanem a mellett áll hadrendbe.
Eladósorba került a legelső automobilként jegyzett jármű utolsó csavarig és alátétig pontos replikája.
A repülőgépek szárnya által ihletett különleges személyautó rendkívül kis légellenállású és alacsony fogyasztású volt.