Kapaszkodjon: Forma–1-es autóra kötözték az operatőrt
Ma már lényegében bárhova felapplikálhatunk egy apró GoPro kamerát, azonban a Forma –1 hőskorában még nem volt ilyen egyszerű a helyzet.
Ma már lényegében bárhova felapplikálhatunk egy apró GoPro kamerát, azonban a Forma –1 hőskorában még nem volt ilyen egyszerű a helyzet.
Sikerült lencsevégre kapnuk a dél-magyarországi nagyvárosban készülő igazi autókülönlegességeket.
Még a felénél sem lehetett volna megtippelni, kik állnak majd az Azerbajdzsáni Nagydíj végén a dobogón, abban azonban mindenki biztos lehetett: ha Daniel Ricciardo az első három között végez, valaki inni fog a cipőjéből.
A német versenyző csak szórakozott a rajongóival, amikor egy lehetséges F1-es visszatérésről posztolt.
A hírek szerint távozott a Sauber istálló csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn, mert nem akart behódolni az új tulajdonos elvárásainak.
A német szakemberrel a DTM hungaroringi futamán beszélgettünk, többek közt Bergerről, a hibrid technológiáról és az első saját autójáról.
A Ferrari ott volt a Forma–1 születésénél, 1950 óta pedig csak úgy nyüzsögtek a csapat körül a legendás pilóták. Mutatjuk, milyen autókat vezettek.
Ahogy az várható volt, az idei Le Mans-on minden korábbinál gyorsabb LMP1-es versenyautók állnak rajtvonalhoz.
A hétszeres F1-világbajnok fiatalabb gyermeke a Hungaroringen mutatja meg vezetési tudását.
Drukkoljunk bármelyik F1-csapatnak, ezt a videót látva szinte mindegyikünk jobb sorsot szánna Alonsóéknak.
A 90-es évek F1-es autói nem éppen halk motorjaikról voltak híresek, és mennyire jó is volt ez. Itt az ideje felidézni.
Minden jel arra mutat, hogy az F1-pilóta édesapja sem veti meg a szép és gyors kocsikat.
Vasárnap Jesnon Button helyettesítette Fernando Alonsót a Monacói Nagydíjon, és egy rövid beszélgetés erejéig össze is kötötték őket rádión.
Kimi Raikkonen a pálya minden négyzetcentiméterét kihasználta szombaton Monacóban, ezzel pedig ő lett a leggyorsabb. Videón az első helyet érő kör.
Mutatunk néhány remek fotót, melyek jól mutatják, hogy mennyire szűk a monacói pálya, és hogy mennyire bátrak a pilóták.
Joshua Paul még diákként kapott tanárától egy egészen különleges fényképezőgépet, egy 1913-ban készült Grafex Auto R.B. kamerát. A fotós most ezt a gépet használva fotózta végig a Forma–1 elmúlt négy évét. Egészen különleges érzés a modern technológiát ezeken a képeken keresztül látni.
Egy kisautó árát simán elköltheti a magyar futamra az a tehetős rajongó, aki igazán testközeli F1-élményben szeretne részesülni.