Új rekord: 18 milliárd forintért kelt el ez a legendás Ferrari
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
Ez a méregdrága Ferrari 250 GTO képzeletben egyenesen a 60-as évek elejére repít vissza bennünket.
A klasszikus autók piacán, úgy tűnik, valóban nincs fék az árakon.
A 100 millió dolláros meseautó egy Mercedes 300 SLR Coupé.
A klasszikus autók drágulásának nagyon úgy fest egyelőre nincs vége, különösen igaz ez a teljesen egyedi darabokra.
Alacsony tömeg, erős motor, hátsókerék-hajtás, kézi váltó – ez lehet az újdonság sikerreceptje.
Nem is akárhol, hanem versenypályán.
Ebből az egyedi vonalvezetésű sportkocsiból nem túl sok példány készült néhány évtizeddel ezelőtt.
Ebből a modellből mindössze néhány tucat példány készült, többek közt ez is indokolja az elképesztően borsos árat.
Az abroncsgyártó Pirelli úgy döntött, hogy beszáll abba a projektbe, amelynek során a feltámasztják a világ legértékesebb autóját, amelyből összesen 39 darab készült. Ám ha valaki ennek kapcsán valami extra széles és szuper tapadású gumira számít, csalódni fog. Ez a gumiabroncs elég unalmasnak tűnik.
Íme az autó, melynek minden egyes lóereje közel 37 millió forintot kóstál.
Ennek a Ferrarinak a vonalvezetésébe nagyon nehéz belekötni. Egy igen komoly hibája azonban mégiscsak van a gépnek.
A Ferrari 250 GTO nemrég kapta meg az árcéduláját, amire az eddigi rekordot tartó autó árának kétszeresét írták rá.
Nagy-Britanniában még sohasem fizettek annyit egyedi rendszámtábláért, mint amennyit egy ismert Ferrari-gyűjtő, bizonyos John Collins szurkolt le a minap egy rendszámtábla-aukción.