Élményautó állít emléket a legendás Ferrari 250 GTO-nak

Alacsony tömeg, erős motor, hátsókerék-hajtás, kézi váltó – ez lehet az újdonság sikerreceptje.

  • hvg.hu hvg.hu
Élményautó állít emléket a legendás Ferrari 250 GTO-nak
A Ferrari 1962 és 1964 között mindössze 36 példányt készített a 250 GTO típusjelzésű sportkocsiból, ennek a szuperdrága ikonikus autónak állít emléket a GTO Engineering által most leleplezett GTO Squalo.
GTO Engineering

Az újdonság nem más, mint egy retró vonalvezetésű, de abszolút modern technikájú sportkocsi, melynek a tömege nem éri el az 1 tonnát.

GTO Engineering

A motorháztető alatt egy 4 literes V12-es szívómotor található, mely egy kézi kapcsolású váltón keresztül hajtja meg a hátsó kerekeket.

GTO Engineering

A 18 colos kerekeken gördülő GTO Squalo részletes specifikációival és menetteljesítményeivel kapcsolatban a jövő hónapban nyilatkoznak a gyártó képviselői. Az első példányokat várhatóan 2023-ban vehetik majd át a megrendelők.

GTO Engineering

 

GTO Engineering

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

„A továbbtanulás lenne a legfontosabb, de ez olyan kilátástalan, hogy meg se próbálom” – a Lázár Jánossal vitába keveredő fiatalt kérdeztük

Mintha személyes történetében mondaná fel a kormánypolitika kritikáját, olyanok Füle Zsigmond első tapasztalatai a munka világában. Ő az a 18 éves, bácsborsódi fiatal, aki keresztkérdéseket tett fel Lázár Jánosnak bajai fórumán, és panaszára, miszerint keveset keres, a miniszter úgy válaszolt: rossz helyen dolgozik.