Hivatalos: A Fiat egy új bébi Pandán dolgozik
A Panda ikonikus modell, különösen Olaszországban, nem hagyhatják kihalni.
A Panda ikonikus modell, különösen Olaszországban, nem hagyhatják kihalni.
A tisztán elektromos után immár olcsóbb hibrid változatban is kapható itthon a Fiat crossovere.
Ez a komoly terepjáró-képességgekkel rendelkező kisautó jó néhány évtizeddel visszatekeri az idő kerekét.
A Fiat Tris az olasz márka első háromkerekű villanyautója.
A teljesen új Fiat Grande Panda 4× duplamotoros elektromos összkerék-hajtással debütált.
Az eladási problémákkal küszködő Maserati áthelyezi a GranTurismo és GranCabrio modellek gyártását.
Jelek szerint a Fiat Grande Panda mindenképpen megérdemel egy kis sportosítást.
Ilyen autókat vár a többség a Fiattól.
A Maseratinál például közel 80 százalékos volt a visszaesés.
A Fiat Brava korai példányai idén már 30. születésnapjukat ünneplik, így akár OT rendszámot is kaphatnak.
Az összkerék-hajtású olasz mini terepjáró jelentősen többe kerül, mint egy vadonatúj hibrid Fiat Panda.
Carlos Tavares 2021 óta irányította a világ egyik legnagyobb autógyártóját.
Az izmos kis benzinmotorral szerelt Fiatok rajongói le lehetnek sújtva a hír hallatán.
Nem túlzás azt állítani, hogy ez a Fiat Uno a több évtizedes kora ellenére bejáratósan új, szalon állapotnak örvend.
Néhány hete a Fiat 500e jutott ugyanerre a sorsra.
A modell a Torinó melletti mirafiori gyárban készül.
Az elérhető árú és kisméretű új személyautót vásárolni szándékozók dolga mostanság egyre nehezebb.
Így lesz az egyik legolcsóbb törpeautóból, a Fiat Topolinóból egy méregdrága divatcikk.
A “kívül kicsi, belül nagy” koncepció mentén készült FSM Beskid 106-ból mindössze 8 prototípus készült.
Hibrid és tisztán elektromos változat is lesz belőle.