Öt év alatt négy fontos új modellt ígér a Fiat
2023-ban egy új, kisméretű modellel indítja a kínálatának jelentős megújulását az olasz cég.
2023-ban egy új, kisméretű modellel indítja a kínálatának jelentős megújulását az olasz cég.
A hajdani német, villámos emblémájú autó egy biztos, egyre kevésbé lesz német.
A Porsche Taycan esetében télen akár 20 százalékkal is rövidebb lehet a hatótáv, mint nyáron.
Nem, ezeket a kis Abarthokat még nem villanymotor mozgatja.
Megérkezett a Mercedes EQV és az Opel Zafira-e Life új kihívója.
Kevés látványosabb üzemegység van a régmúltból, mint a Fiat hajdani központja.
Az olasz márka is elektromos lesz 2030-ra és hamarosan bemutatkoznak azok a modellek, amelyekkel ezt a célt majd elérnék.
Nem ez a legerősebb és nem is ez a leggyorsabb olasz járgány, de a vezetése garantáltan komoly élvezetet jelent.
Kaáli professzor nemcsak magyar gyártású motorokat gyűjtött össze az elmúlt évtizedekben, hanem nagy értékű autó ritkaságokkal alaposan is telepakolta a garázsát. A közelmúltban megnyitott Kaáli Autó-Motor Múzeumban jártunk.
A dobozos autók világában is gyorsan változik a modellpaletta manapság, egyre inkább előtérbe kerülhetnek az elektromos típusok, még ha az árak borsosak is.
A kocsi egy szekszárdi férfié, aki balesetet szenvedett vele. Két ember segített rajta, hazavitték, de a sofőr nem tudja, hol hagyta a járművet.
Az éppen új gazdára váró apró járgány kicsit olyan, mintha a Citroën Méhari és a Fiat 126 szerelemgyereke lenne.
Az erős motorral és egyedi aerodinamikai szettel felvértezett kisautó ritkán jön majd szembe az utakon.
A kis autóiról jól ismert olasz cég is meglépte az elkerülhetetlent.
A Bertone tervezte X1/9 az egyetlen középmotoros hátsókerék-hajtású Fiat, és most ebből a szériából vár gazdára egy alig használt közel 4 évtizedes példány.
Az eddig sem volt kérdés, hogy az olaszok nagyon értenek a designhoz, most viszont azt is bebizonyították, hogy a villanyautók gyártásához is konyítanak. Kicsi és nem túl erős, de egész messzire gurul és gyorsan megszerethető az új Fiat 500.
A kis olasz autó hajtásában semmi közös nincs a donorját jelentő eredeti összkerékhajtású Pandával.
Körülbelül így mondják olaszul azt, hogy Volkswagen Golf GTI, avagy mutatjuk, hogy milyen egy patika állapotú Fiat Ritmo 130 TC Abarth egyenesen 1983-ból.
Az egykoron Giulio Andreotti által használt Fiat 132 hamisítatlan 70-es évekbeli életérzéssel támad.
Nem reprezentatív szavazásunkon messze a kis japán kapta a legtöbb voksot.