Az autógyártás három legnagyobb bukása - íme a milliárdos kudarcok
Mutatunk három olyan autót, melyen komoly eurómilliárdokat buktak a gyártóik.
Mutatunk három olyan autót, melyen komoly eurómilliárdokat buktak a gyártóik.
Az olaszok aprósága ugyanis pénzérmén is szerepel mostantól.
Motor elöl, hajtás hátul, apró manuálváltó a kézben és a tető lenyitva. Kell ennél több az igazán élvezetes autózáshoz? Nos, maximum csak a napsütés, de ez nem szerepel a Fiat 124 Spider extralistáján.
Ha időben oda kell érni, akkor időben oda kell érni - gondolta magában vélhetően a járdán autózó sofőr.
Aki ezt a katonai mintás Ferrari 458-ast megveszi, az komoly sztorikat kaphat mellé.
Szeptember 5-én rajtol el az idei Frankfurti Autószalon, de előzetesen már több nagy gyártó is jelezte, nem vesz részt rajta. Az ok prózai: túl drága, és egyre kevésbé éri meg nekik.
A kisautó lényegében lassítás nélkül hajtott át a bevásárlóközpont sorompóján.
Olyat, amelyben Adrien Brody a főszereplő. Természetesen az 500-as mellett.
Valódi autós időutazásra hív ez a jugoszláv gyártmányú négykerekű, melyen egyáltalán nem látszik meg, hogy több mint 30 éves.
Az olasz Garage Italia Custom eddig is merész autódizájnt készített, de most saját magukhoz képest is szintet léptek.
Tény, hogy drága az üzemanyag, de ez még nem indok arra, hogy fizetés nélkül távozzunk a kútfejektől.
Valódi időutazásra hív ez a makuláltan állapotú, az elmúlt évtizedekben alig használt kisautó.
Ezekkel a kocsikkal bizony alaposan elbánt a természet, illetve ez esetben ugyebár sokkal inkább a tervező.
Mindig csak panaszkodunk a magas üzemanyagárakra, de ez még nem ok a lopásra. Van, aki szerint igen.
Olyan ez a parányi olasz négykerekű, mint egy mosásban összement Ferrari. Remekül mutat, és nem is megy rosszul, sőt!
550 literes csomagérrel érkezett meg az olasz márka családi autója, ami jó ár-érték arányának köszönhetően is szem elé kerülhet.
A hatóságok megtévesztése miatt vádat emeltek Gianni Agnelli olasz gyáriparos unokája ellen, mert azt hazudta, hogy elrabolták. Mint kiderült, valójában csak pénzt akart kicsikarni családjától a váltságdíjra hivatkozva.
A pickup az erő, a praktikum, a szabadság és a presztízs olyan keveréke, melyet évszázados múltja és elképesztő sokszínűsége joggal tett az utak királyává világszerte. De honnan indult valójában, és hová is tart ez a kategória? Kik használták egykor, és kik használják napjainkban ezeket a többfunkciós járműveket?
Tavalyhoz képest több mint 40 százalékkal növelte németországi eladásainak számát az egyik legnagyobb francia autógyártó.
Kínai vevők érdeklődnek a Fiat robotgyártó részlege iránt.