#Hisense






Kinek éri meg szponzorálni a foci-Eb-t?
 

Kinek éri meg szponzorálni a foci-Eb-t?

Nagy visszhangot keltett Németországban a hazai rendezésű labdarúgó-Európa-bajnokságot előtt, hogy német helyett egy kínai autógyártó lesz az esemény autós főszponzora, és hogy a kiemelt támogatók negyven százaléka is kínai. A Deutsche Welle riportja.

Deutsche Welle Deutsche Welle


Zuhan a magyar piac, 25%-kal kevesebb háztartási gép fogy, de az okosított termékek iránt egyre többen érdeklődnek
 

Zuhan a magyar piac, 25%-kal kevesebb háztartási gép fogy, de az okosított termékek iránt egyre többen érdeklődnek

Még messze vagyunk attól, hogy széles körben használjuk az okos háztartási eszközöket, de a magyar piacon is folyamatosan nő az érdeklődés irántuk. A kínai Hisense budapesti sajtóeseményén elhangzott: a legnagyobb áttörést a fejlesztésben egyrészt az energiahatékonysági törekvések, másrészt a készülékek öndiagnosztizálási képessége hozhatják el. A magyar piacon az újépítésű lakásberuházások visszaesése is gondot okoz, de az igazi problémát az elmúlt időszak drasztikusan magas inflációja által felhajtott árak jelentik.

hvg.hu hvg.hu