Magasabban a léc: 320 lóerős lett a GTI-verő Hyundai i30 N
Itt a megoldás azok számára, akik a dél-koreai gyártó Golf-kategóriás izgalmas autóját nem tartják elég erősnek.
Itt a megoldás azok számára, akik a dél-koreai gyártó Golf-kategóriás izgalmas autóját nem tartják elég erősnek.
Nem is világos, eddig miért nem kínált egyetlen gyártó sem kompakt, városi szabadidő-autó méretben e-autót. Pedig két dolog divatos manapság igazán az autóiparban: az SUV és az elektromosság.
Emlékeznek még Szalacsi Sándor tételmondatára, miszerint a szerkezet „a vízbűl veszi ki az oxigént”? Megfordítva ugyan, de lényegében ilyen elven működik a Hyundai Nexo, a márka futurisztikus, üzemanyagcellás autója. Kipróbáltuk.
A kupészerű formavilággal házasított ötszemélyes kasztni ma már nemcsak a prémiumgyártók kiváltsága. Dél-Koreából érkezett versenyzőnk elérhető áron kínál stílusos formát, miközben a praktikum sem szenved sok csorbát.
Erre a márkajelzésre mostantól egész biztosan egy picit máshogy fog tekinteni.
A dél-koreai gyártó ezúttal egy gigantikus divatterepjáró újdonságot leplezett le.
Ez az orosz terepjáró nem éppen modern technikájáról híres, ettől függetlenül megvan a maga piaca.
A mostani hétvégén indul a TCR Európa-kupa, melyen a M1RA két versenyautóval képviselteti magát. És most végre a második pilóta kilétét is felfedték.
Norbinak rengeteg rajongója van, de mind közül vélhetően a saját gyermeke adja a legtöbb energiát a pilótának. Még pedig a helyszínen, a versenypálya aszfaltcsíkja mellett.
Ha valaki esetleg azt gondolná, hogy a WTCR-ben nincsenek igazi közelharcok, bátran vessen egy pillantást erre a képre.
Michelisz Norbert a szombati szabadedzésen és az időmérőn is az élen végzett, de a start nem igazán sikerült jól számára.
A magyar autóversenyző és az alatta futó Hyundai is remek formában van, 12:30-kor már az időmérőn futhat hasonló csúcsot Michelisz.
A hidrogénban tárolt energiával működő autóra igen komoly támogatást ad az állam, de egyelőre sajnos csak a gyártó hazájában.
A külsőt egyedire formáló tervezők merészsége a beltérre már elfogyott, ám a dél-koreai gyártó trendi újdonsága még így is könnyen bestseller lehet a maga kategóriájában. Kipróbáltuk a Hyundai Konát.
Egyelőre hat olyan esetről tudni, amely során a légzsákok nem működtek, amikor kellett volna.
A WTCC-ben az előkelő második helyen végzett magyar pilóta fekete autóját bárki megveheti, ha van rá 11 millió forintja.