A pusztító bozóttüzek miatt elmarad a rali-vb zárófutama
Verseny nélkül lett bajnok a Hyundai.
Igazán elegáns autókkal hódít az amerikai piacon a dél-koreai autógyártó, aminek megújult a nagyméretű limuzinja.
Mehet a sikítás suliba menet.
Megérkezett a dél-koreai gyártó harmadik N Line sorozatú, sportosra hangolt modellje.
A Hyundai elkészítette első olyan versenyautóját, amely 100 százalékban elektromos hajtásláncú.
A Frankfurti Autószalonon leleplezett Hyundai-modell egyrészt visszatekint a múltba, másrészt a jövőt is felvázolja számunkra.
A Michelisz Norbert által is terelgetett sportos kompakt új verziója az eddiginél jobb kilogramm-lóerő aránnyal támad.
Egy üzemanyagcellás autó több száz barra töltött hidrogéntartályaival szemben jó, ha megvan a bizalom.
Egyelőre még sok a tisztázatlan kérdés, de az biztos, hogy a Hyundai újdonsága sokkal halkabb lesz Norbi jelenlegi autójánál.
Mutatjuk, hogy hol és hogyan szerelik a magyar pilóta Hyundai versenyautóját, és azt is, hogy hol fogadja vendégeit Norbi.
A légzsákok vezérlőpaneljének működését zavarhatják meg külső elektromos jelek, amely miatt adott esetben nem látja el a feladatát a biztonsági szerkezet.
Itt a hathatós megoldás azok számára, akik a dél-koreai gyártó Golf-kategóriás izgalmas autóját nem tartják elég erősnek.
A himesházai versenyző a pályákon oktatja a riválisait, őt pedig az osztálytermekben oktatják a nebulóknak.
Mutatjuk a toplistát, melyet a jelenleg kapható legnagyobb e-hatótávú autók uralnak. Az első helyezettel 63 kilométert lehet megtenni a benzinmotor beindulása nélkül.