Tűzveszélyes hordozható töltőket hív vissza az IKEA
A vásárlók választhatnak, hogy csereterméket kérnek, vagy a vételár visszatérítését.
A vásárlók választhatnak, hogy csereterméket kérnek, vagy a vételár visszatérítését.
A kritikák ellenére nő az önkiszolgáló kasszák népszerűsége. Mivel sokan nem szeretik a bevásárlást, olyan módokat keresnek, amelyekkel a leggyorsabban túleshetnek a fizetésen. Van azonban, ahol azt gondolják, ha gyorsan működik a pénztár, akkor nincs szükség arra, hogy a vásárlót dolgoztassák a pénztáros helyett.
A mobil kameráját és a kiterjesztett valóságot hívja segítségül az IKEA Kreativ. A program valósághű, interaktív terveken keresztül mutatja meg, hogyan fognak kinézni az egyes bútorok az otthoni környezetben. Ilyesmi eddig is volt már, de most szintlépést ígér a svéd bútorgyártó: az új rendszer mögött már mesterséges intelligencia dolgozik.
A kormány mindenféle egyeztetés nélkül kötelezte a webshopokat a Magyar Posta szolgáltatásainak felkínálására.
Akik vásároltak belőle visszakapják a teljes vételárat.
A világ nagy hajótársaságai inkább megkerülik Afrikát, a húszi lázadók támadásai miatt a Vörös-tenger és a Szuezi-csatorna túl kockázatos.
Magyarországra egyelőre nem jut ebből az őrületből.
Hogyan működnek az önvezető autók és mikorra válhatnak normává? Üzleti podcastunkban egy olyan céggel foglalkoztunk, amely azért dolgozik, hogy minél hamarabb: a Mérlegenben Patay Szabolcs, a Commsignia ügyvezető igazgatója volt a vendégünk, de a műsorból kiderül az is, vajon hány órát lehet érdemes dolgozni egy héten.
Vajon mely termékek ára csökkent leginkább? És legkevésbé? Mitől függ, hogy mennyibe kerül egy-egy árucikk? Hogyan lehet árat csökkenteni az általános drágulás közepette? Itt vannak a válaszok.
Elbocsátotta az IKEA azt az ügyfélszolgálatos munkatársát, aki „telefonáló f*sznak" titulálta egyik reklamáló vevőjüket, mert az a személyes ügyintézés közben telefonhívásban volt. A munkatárs elismerte, hogy nem reagálhat így egy ügyfélszolgálatos.
A Luvly cégalapítói nem akarnak jelentős autógyárat vezetni, a tervük az, hogy a gyártási licencet eladják más autóipari cégeknek, amelyek ezt követően legyártják a maguk márkájához illő változatot.
Az ügyintézőnek nem tetszhetett, hogy a vásárló telefonálva lépett oda a pulthoz.
Mindhárom fővárosi áruházban bevezették az újítást.
A vizsgált 21 közül 15 terméknek maradt változatlan az ára.
A svéd bútoripari óriás is nagyban fogad az MI-re, 2021 óta állítólag 8500 call center-dolgozót képzett át lakberendezési tanácsadóvá.
A legtöbben új vásárlásakor szabadulnak meg a régiektől, és túl sokan gondolják azt, hogy jó ötlet a kuka mellé kitenni a feleslegessé vált darabokat, a legtöbbször ágyakat és kanapékat. Ennélfogva nem véletlen, hogy a bútorok nagy része égetőben vagy lerakókban végzi, derül ki az Ikea kutatásából.
Manapság egyre többször az az érzése az embernek, hogy nem nagyon van olyan terület, amit ne uralna a mesterséges intelligencia. De valóban ez a helyzet? Ennek próbáltunk utánajárni, amikor több hazánkban dolgozó céget kérdeztünk meg arról, jelenleg miben segíti a munkájukat a mesterséges intelligencia. Ráadásként megkérdeztük a ChatGPT-t is, hogy szerinte ezek a cégek mire tudnák használni azt.
Az autóikat, hasonlóan a lakberendezési céghez, lapra szerelve szállítanák.