Hétköznapi KRESZ: van, aki a gyalogos útvonal piktogramját is családi parkolónak nézi
A családi parkoló intézménye mágnesként vonzza azokat is, akik megszállottan szeretnek mindig a bejárathoz legközelebb parkolni.
A családi parkoló intézménye mágnesként vonzza azokat is, akik megszállottan szeretnek mindig a bejárathoz legközelebb parkolni.
A vasúttársaság munkatársai már vizsgálják, mi okozta az üzemzavart. Baleset nem történt a bizarr esetnél.
Az oktatók szerint pár másodperces várakozás miatt is képesek dühöngeni vagy az autójukból kiszállva ordítani a tanulóvezetővel a rutinosabb sofőrök.
Régóta szorgalmazott változás lenne, hogy a közlekedési alapismeretek bekerüljenek az iskolai tananyagba.
Az idei tavasz-nyár egyik slágertémája lett a kerékpárszállítók használata, nem kis részben a szürke rendszám körüli hercehurcának köszönhetően. A bringaszállítás-problémának persze csak egyik szelete a rendszámozás, meg is mutatjuk, hogy miért.
Alabamában tilos bekötött szemmel vezetni, Manilában hétfőnként csak az autósok egy része vezethet. És ezek a szabályok még csak a jéghegy csúcsát jelentik.
Van jó néhány, könnyen eltéveszthető forgalmi helyzet a fővárosban. Az egyik ilyen egy duplalámpás kereszteződés a főváros egyik legforgalmasabb útján, ahol a sorban elöl állók szinte mindig beugranak a „hamis zöldre”.
Egérutat nyerhetnek a FINA-logós autók hétfőtől Budapesten.
Egyszerű, mindennapi táblák és helyzetek. Biztos, hogy mindegyiket jól tudja?
Akkor mi alapján bírságolnak?
Sokan hajlamosak vagyunk megfeledkezni arról, hogy a vonatok nem tudnak csak úgy pikk-pakk, gyorsan lefékezni.
Időről időre érdemes próbára tenni az elméleti tudásunkat, nehogy a gyakorlat során érjen kellemetlen meglepetés.
Egyik olvasónk hívta fel a figyelmet egy régi, de még mindig ütős szóviccre, ami egy ismert KRESZ-táblához kapcsolódik.
Igen hasznosnak tűnő kezdeményezést tett egy szombathelyi iskola, elindította saját diákjainak a Bringaakadémiát.
Eddig nem lehetett megkérdőjelezni egy közlekedési tábla jogosságát, legalábbis közigazgatási úton. Az új szabályozásnak köszönhetően, ha valakinek nem tetszik egy tábla, kifogást emelhet.
Hiába fogalmaz egyértelműen a KRESZ a vezetés közbeni mobilozást illetően, még a szabálykövető sofőrök egészen meglepő többsége sem tartja be a rendelkezést.
Magyarországon büntetés jár azért, ha hiányzik az első (vagy a hátsó) rendszámtábla az autókról, Amerikában viszont így is lehet autózni.
Íme egyetlen tökéletes animáció, amiből bárki megtudhatja, hogyan kell használni az ilyen körforgalmakat.