Komoly pénzbírság járhat, ha nem viselünk láthatósági mellényt
Érdemes legalább egy láthatósági mellényt az autóban tartani – adott esetben nagyon jó szolgálatot tehet.
Érdemes legalább egy láthatósági mellényt az autóban tartani – adott esetben nagyon jó szolgálatot tehet.
Tavaly is több mint 200 ezer esetben intézkedtek a rendőrök, amikor valaki nem használta a biztonsági övet.
16,5 éves kortól lehet jelentkezni a KRÉTA rendszeren keresztül.
Dicsérendő, hogy nem a telefont nyomkodja otthon, de sajnos ez így balesetveszélyes.
A határt a 400 lóerős autóknál húznák meg.
Gyorsuló forgalom? Figyelmetlenebb fiatalok? Ingyenes elméleti oktatás? Autósiskolák vezetőit kérdeztük meg arról, mi az oka annak, hogy a korábbinál többen buknak meg forgalmi vizsgákon.
Kezd szalonképessé válni a 130 fölötti sebességhatár az európai autópályákon – de lehet, hogy Olaszországhoz hasonlóan idehaza is érdemes lenne várni az enyhítéssel. Adatok a várható KRESZ-módosítás elé.
Egyre több konkrét ötlet kerül napvilágra, hogyan változhat meg a mindennapi életében talán legtöbbet alkalmazott jogszabály, a KRESZ. Nem túlzás az állítás: komoly újdonságok lesznek.
Jelentősen átírják az évtizedes jogszabályt.
A 81 ezer jogosult közül csak 10 ezren jelentkeztek eddig az ingyenes KRESZ- és elsősegély-tanfolyamra. A gyakorlati órákért csak azoknak nem kell fizetni, akik bekerülnek a kísérleti rendszerbe, pedig éppen ez a rész a drága.
Előkelő helyen van az indexelés elfelejtése, sőt a gyorshajtás is.
Az új szabályozás meghatározhatja a kötelező követési távolságot és az előzésnél tartandó távolságot is.
Az ingyenes KRESZ- és elsősegély-tananyag már a jövő héttől elérhető lehet a Krétában, a gyakorlati képzéshez viszont eddig nem sok oktató jelentkezett a honvédség részéről.
Véletlenül lett KRESZ-oktató, a rendszerváltás után az elsők között volt, aki magán-autósiskolát nyitott. Annyit szerepelt a médiában, hogy egyszer csak KRESZ-professzorrá avanzsált. Már KRESZ TV-je is van a YouTube-on. HVG-portré.
A készülő KRESZ-ről a változásokat előkészítő Építési és Közlekedési Minisztérium, illetve a Közlekedéstudományi és Logisztikai Intézet tartott háttérbeszélgetést.
Nem divat, hanem életmód a rollerezés – mondják a közlekedési eszköz szerelmesei. Amilyen takarékos és környezetbarát a bicikli kistestvérének használata, olyannyira rizikós is. A tiltás helyett precízebb szabályozásra lenne szükség, ennek kialakítása megkezdődött.
Az ingyenjogosítvány-programnak van egy olcsó és közérdekű része, meg van egy drága és perverz része – írja Révész Sándor.
Állítólag a családtagi oktatás visszavezetése is szerepel a KRESZ-t megújító javaslatok között.
Egyelőre csak ötletelnek a szakemberek, a kormányon múlik, hogy mit épít be készülő szabályrendszerbe.
Volt, aki nem is lassított.