Százból 96 autós nem áll meg a stoptáblánál, amelyet egy elgázolt biciklis miatt raktak ki
Volt, aki nem is lassított.
Volt, aki nem is lassított.
A mikromobilitási eszközökre még nincsenek KRESZ-szabályok, a velük kapcsolatos kockázatok java ismeretlen, ami meg ismert, nem mutat jól. A biztosítók ajánlatai jelenleg a néhány ezer forintostól a több százezresig szóródnak, ami a szabályok egyértelművé válásával jelentősen változhat, de csak kevés eséllyel hamarabb, mint jövő ilyenkor.
Jövő tavaszra lesz kész az új KRESZ, de annyit már most lehet tudni, hogy bevezetik a védtelenebb közlekedő védelmét, külön figyelnek a közúti kakaskodókra.
A gyalogosoknak mint a közlekedés legvédtelenebb szereplőinek, állítólag fokozott védelmet nyújt majd az új szabályrendszer.
A vizsga elsőre sikerült neki.
A MÁV tájékoztatása szerint, idén már 24-en döntöttek úgy, hogy a síneken vetnek véget életüknek. A gázolás, legyen az öngyilkosság vagy baleset, megviseli a mozdonyvezetőket. A MÁV ezért érzékenyítő és tájékoztató műsort indított, amelyben gázolást átélt mozdonyvezetők mesélnek arról, hogyan dolgozzák fel a tragédiákat.
Régóta húzódik a KRESZ modernizálása, a most bejelentett felülvizsgálat előtt szakértőkkel beszéltünk arról, milyen változtatásokra volna szükség.
Lázáréknak egy év múlva kell előállniuk a módosító javaslatokkal.
Évek óta ígérik a jogszabály modernizálását.
Huszonnegyedik próbálkozásra összejött.
Digitális jogosítványt, a bírságok szigorodó, határokon átívelő behajtását és fiataloknak ideiglenes „kezdőjogosítvány” bevezetését hozhatja magával a közlekedésbiztonság javítását célzó csomagjában az Európai Unió.
Külön dicséretben részesítették, hogy nem adta fel.
A tábla előtt még ott vannak a mécsesek is.
Világszerte emelkedik az elektromos rollerekkel kapcsolatos balesetek száma, idén Magyarországon már ketten vesztették életüket úgy, hogy nem másik járművel ütköztek. Egy átfogó szabályozás biztonságosabbá tehetné a rolleres közlekedést, Révész Máriusz „kerékpáros államtitkár” és a főváros is régen elkészült a saját javaslataival, ám az állam lassan halad a KRESZ-módosítással.
A férfi a rendőri jelzés ellenére is felhajtott a lezárt útszakaszra, ezért a nagy sebességgel érkező bringások nekihajtottak.
Az autósok fele szerint a sofőrök másik fele mindig rosszkor és rosszul használja a ködlámpát. Kétségtelen, hogy ami egyik pillanatban még indokolt, a másik percben már zavaró lesz. Így van ez a ködlámpával is.
Az a leggyorsabb mentő, amelyik oda is ér a beteghez – vallja a balesetek számát csökkenteni kívánó Országos Mentőszolgálat.
Éjféltől reggel 6-ig nincs helye az utakon sofőrként a friss jogsisoknak egy EU-s tervezet szerint.
Pénzbírságot is kapott, és utánképzésre is mehet, ahol elvileg olyan járművel kellene vizsgázni, mint amivel szabálytalankodott.