Csodát művelt Szíjj László a Közgéppel: zuhanó bevétel mellett két és félszeres nyereség
Az építőipari közbeszerzéseken tollasodó Szíjj Lászlónak egy másik cége is nagyon szépen termelt.
Az építőipari közbeszerzéseken tollasodó Szíjj Lászlónak egy másik cége is nagyon szépen termelt.
A Simicska-vagyon átruházásában kulcsszerepet játszó milliárdos egy másik cégét Lévai Anikó unokaöccse vezeti.
Nagy kanyarokat írtak le Simicska Lajos cégei azóta, hogy az egykori csúcsoligarcha 2015. február 6-án nyilvánosan összeveszett Orbán Viktorral. A Közgépet átnevezték, de ma is működik, a médiabirodalom sorsa még kacifántosabb, és persze van olyan cég is, amelyet Mészáros Lőrinc vett a nevére.
Szép profitot hozott a Duna Aszfalt és a már új néven futó egykori Közgép is, de azt érzik a tulajdonosok, hogy rossz idők vannak az építőiparban, egy fillér osztalékot sem vettek ki ebből a két vállalatból.
A régi szép idők már a múlté a Közgépnél, de ha nem is a tízmilliárdokat lehet számolgatni a profitban, a 800 milliós nyereséget már egymást követő második évben is megugrotta a cég.
A 2014–2015-öshöz képest eltörpül a Közgép nyeresége, de már újra az egymilliárd forintot közelíti.
Öt év után kapott újra nagyobb állami megrendelést a Közgép.
Az ország 26. leggazdagabb emberét eddig elkerülte a rivaldafény, mivel mindenki az üzlettársát, Szíjj Lászlót vizslatta. A tiszakécskei árnyékmilliárdos, Varga Károly pályája a Közgéppel most újabb lendületet kaphat.
Rendezett, a korrupciós kockázatokat mutató adatbázist hoztak létre az önkormányzatok közbeszerzéseiből. Hódmezővásárhelyen nem voltak rendben a dolgok.
A versenyhivatal 5 nap alatt lezavarta a teljes vizsgálatot.
Egyetlen, veszteséges vállalkozása volt Vörös József ügyvédnek idén október közepén. Aztán hirtelen változott a helyzet: két hét leforgása alatt tulajdonos lett az egykor Simicska Lajos birtokában lévő cégek nagy részében.
Nyerges Zsolt eladja a Közgépet a Duna Aszfaltnak – jelentették be.
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. két régiót érintő útfelújítási közbeszerzésein összesen 5 milliárd forintos megbízásokat nyertek el a sikercégek.
A G-nap mementójaként meredeznek a megkezdett hídelemek a Tiszapüspökinél, de az építkezés minden bizonnyal újraindulhat, mert lejár a beruházásra kiírt új pályázat jelentkezési határideje.
A hvg.hu forrásai szerint az üzletember az újabb fideszes kétharmad miatt vonul vissza.
A "Simicska-közeli" üzletember és a miniszterelnök kedélyes hangulatban kvaterkázott, ami a G-nap után elég meglepő volt.
Megzuhant a Közgép, de még mindig dolgozik.
Hiába vált Simicska Lajos a Fidesz ellenségévé, a mutyigyanús ügyeit nem vizsgálták, és a vagyonából is megmaradt annyi, hogy dúsgazdagon vonulhatna vissza. De mi jöhet az újabb kétharmad után?
Orbán Viktor harmadik miniszterelnöki ciklusát nem a migránsválság, nem Soros György határozta meg, hanem a Simicska Lajossal folytatott háború. A küzdelem már a kormányalakítással elkezdődött, amelyből kihagyták a milliárdos emberét. Majd a simicskátlanítás eljutott az állam minden szintjére. Három éve a drámának már a nyilvánosság is részese: ekkor szidalmazta volt barátját és mentoráltját a milliárdos. Két hónap van hátra a ciklusból, és nagy kérdés, kettejük háborújában van-e még drámai végkifejlet?