122 lóerővel vagánykodik az új Lada Niva Sport
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
A 46 évvel ezelőtt debütált és még mindig gyártásban lévő orosz terepjáró minden korábbinál erősebb új csúcsverzióban támad.
Az átadott kocsik több mint háromnegyedével gond van, panaszkodnak a vevők.
Míg az oroszok jóindulattal a kilencvenes éveket képviselik, a kínaiak egyértelműen a jövőt.
Pirosnak ez az autó is piros, mint egy maranellói paripa, de az összeg azért megdöbbentő.
Ahogy a nemrégiben kijött Moszkvics, úgy a Lada újdonsága is egy kínai modellre épül.
A jelentősen megnőtt tömeg miatt az eddiginél erősebb motor hajtja az orosz terepjárót.
Az AvtoVAZ kisebb-nagyobb modernizálások révén próbálja meg életben tartani a 70-es évekbeli technikát, ami még mindig frissnek hat az ősrégi UAZ-ok mellett.
Az utolsó tavalyi hónapban például az eladások 70 százalékát adták.
Ebben a különleges kivitelben nem 1,5-ös és nem is 1,6-os motor található.
A 70-es évek elején egy ilyen 80 lóerős Fiat igen menőnek számított, és 2023-ban is egyre többen utána fordulnak.
Az 1,5 literes motorral szerelt orosz járgány eddig kevesebb mint 5 ezer kilométert hagyott maga mögött.
Láthatáron a legendás orosz terepjáró vadonatúj Sport verziói.
"Egy tele Lada ukrán macskáról" adott hírt a Budapesti Rendőr-főkapitányság. Egy odesszai nő azt állítja, hogy a Fekete-tenger partjától vezetett Budapestig, kocsijában tíz állattal.
Az oroszoknak átadott moszkvai Renault-gyárban készülnek majd.
A kocsi tulajdonosának nem tetszett, hogy a rendőrök intézkedni akarnak ellene.
Leginkább a Ladákat gyártó AvtoVaz autóit vitték az orosz piacon, a második a Kia lett.
A külseje alapján ezerötösnek vagy ezerhatosnak tűnhet ez a régi Lada, de nem ilyen motor rejtőzik benne.