Ha esetleg túl unalmas lenne a BMW 330i
A Manhart belevágott az aktuális 3-as BMW egyik népszerű benzines kivitelének tuningjába.
A Manhart belevágott az aktuális 3-as BMW egyik népszerű benzines kivitelének tuningjába.
Ezúttal hatványozottan igaz a mondás, miszerint kicsi a bors, de erős.
A bivalyerős luxusszedán hajtásában a mai trendektől eltérően egyetlen villanymotor sem vesz részt.
Sportosabb külcsínt és 105 lóerővel erősebb motort tudhat magáénak a Manhart újdonsága.
A Manhart munkatársai több mint 200 lóerővel húzták feljebb a méretes német SUV teljesítményét.
A 4,4 literes biturbó V8-as motorban találtak még 180 eddig szunnyadó lóerőt.
A 3 literes 6 hengeres benzines egységben találtak még 76 eddig szunnyadó lóerőt.
A 3 literes biturbó 6 hengeres benzinmotorban találtak még 125 eddig szunnyadó lóerőt.
A 325 km/h-s végsebesség is elég meggyőző.
Szupersportkocsikat megszégyenítő teljesítményt kapott a stuttgarti gyártó méretes szedánja.
A Manhart újdonságának csúcsnyomatéka bőven meghaladja az 1000 Nm-t.
A Porsche Cayenne Turbo Coupé motorjában a jelek szerint sikerült még találni néhány eddig szunnyadó lóerőt.
Az újdonság 180 lóerővel nagyobb teljesítményű, mint a méregdrága M5 CS.
Ennél nagyobb teljesítményre nem nagyon lehet szükség a kompakt bajorban.
Itt a megoldás azok számára, akik az X7 M50i-t esetleg túl gyengének találják.
A fejlesztők találtak még 215 eddig szunnyadó lóerőt a biturbó V8-as motorban.
Ez kivételesen nem elektromos, hanem egy régi vágású biturbó benzines szörnyeteg.
Szupersportautós dinamikával mozog a középméretű "családi" autó.
A Manhart szakemberei találtak még néhány eddig szunnyadó lóerőt a BMW kupéterepjárójának motorjában.
Az RS3 már alaphelyzetben sem gyenge vagy lomha, és most egy picit még tovább feszítették a húrt.