600 lóerős lett a kis BMW M2 CS
Az újdonság 150 lóerővel erősebb az alapmodellnél.
Az újdonság 150 lóerővel erősebb az alapmodellnél.
A komoly teljesítmény mellé hegyomlásnyi nyomaték társul.
A BMW Z4 génekkel rendelkező japán sportkupét német szakemberek vették kezelésbe.
A sportkupé nyomatéka nem sokkal marad el az 1000 Nm-től.
A hatalmas erő ezúttal kizárólag az első kerekekre érkezik meg.
Szolid, de brutális lett a Mercedes középméretű szabadidő-autója.
Az M8-ra néhány hónapot még várnunk kell, addig is azonban itt a Manhart hasonlóan erős 8-as modellje.
Könnyen kikövetkeztethető, hogy a hatalmas teljesítmény mellé bőven 1000 Nm feletti nyomaték társul.
Az újgenerációs Defender masszív ültetést és hatalmas könnyűfém felniket kapott.
A Competition sportmodell motorjában találtak még 125 lóerőnyi, eddig szunnyadó teljesítményt.
A nyolcas Golf GTI is megkapta a maga izgalmas tuningját a wuppertali műhelytől.
Itt a megoldás azok számára, akik eddig esetleg túl visszafogottnak találták a bajor sportmodellek produkcióját.
Továbbra sem kőkemény terepjáró az X7-es, de már sokkal több egyszerű szabadidőautónál.
A 2 literes 4 hengeres turbómotort alaposan kihegyezték a fejlesztőmérnökök.
A sportkocsi új tuningváltozatának nyomatéka jelentősen meghaladja az 1000 Nm-t.
A BMW M8 alaposan felhergelt új változata álló helyzetből 100-ra alig 2,9 másodperc alatt lő ki.
Itt a megoldás azoknak, akik eddig túl gyengének találták a BMW Z4 génekkel rendelkező japán sportkocsit.
A vadonatúj roadsterhez ez az egyik első tuningcsomag.
Ez a kupésre faragott SUV pontosan olyan erős, mint a jelentősen alacsonyabb építésű M5-ös sportszedán.
Az olasz SUV eddig sem számított gyengének, most viszont találtak még benne néhány extra lóerőt.