#McDonald's

Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni
 

Olyan nagy lett a válogatott reklámértéke, hogy még az olimpiát is focilabdával próbálják eladni

Egy jó sportreklámmal mindent el lehet adni, a szponzoráció csúcsát a páros évek jelentik, amikor foci-Eb vagy vb és olimpia van. Szoboszlai Dominik esetében tudatos döntés volt, hogy csak most árasztanak el vele mindent, a magyar válogatott támogatói között pedig a tisztán piaci alapon hirdetők mellett Csányi Sándor MLSZ-elnöknek is több vállalatát megtaláljuk. Szőllősi Lili cikke.

hvg.hu hvg.hu






444: McDonald's-ban dolgozó volt pap zaklatott egy kiskorút
 

444: McDonald's-ban dolgozó volt pap zaklatott egy kiskorút

Egy egykor papként dolgozó férfi az egyik hazai McDonald's-ban dolgozott, ahol kollégáját, egy 17 éves fiút zaklatta szexuálisan. Bár a férfit kirúgták, a hatóságokat nem értesítette a cég, ahogy korábban az egyház sem. Márpedig az ilyen típusú elkövetők rendszerint nem állnak le, még lebukás után sem.

hvg.hu hvg.hu