Egykori zseniális tervezője támasztotta fel a legendás McLaren F1-et
Gordon Murray és csapata elkészítette a McLaren F1 21. századi leszármazottját, amely valami elképesztően jól sikerült.
Gordon Murray és csapata elkészítette a McLaren F1 21. századi leszármazottját, amely valami elképesztően jól sikerült.
Ha egy pilótapárost szabadon enged versenyezni a csapata, abból előbb-utóbb ütközés lesz. Az idei év legnagyobb esélyesei túl vannak már ezen, de a pontverseny állását elnézve a szezon nagy kérdése lesz az, hogy a McLaren csapatvezetése mikor gondolja úgy, hogy be kell avatkoznia.
Max Verstappen belehibázott az utolsó gyorskörébe.
Az igen ritka McLaren F1 ezen példánya eddig alig több, mint 10 ezer kilométert hagyott csak maga mögött.
Méregerős biturbó V8-cal és alacsony tömeggel támad a vadonatúj Lanzante 95-59.
A McLaren-pilóta Norrisnak ez az idei harmadik és pályafutása hetedik futamgyőzelme.
Érkezőben a McLaren P1 továbbfejlesztett verziója, a P1 Evo.
A McLaren 30 évvel ezelőtt i Le Mans-i győzelmének emléket állító különleges 750S-ből nem túl sok készül.
Teteje és szélvédője sincs a látványos vonalvezetésű benzinpusztító újdonságnak.
A 2001-es évjáratú Forma-1-es versenyautóval az osztrák nagydíjon diadalmaskodott a skót pilóta.
Oscar Piastri szezonbeli második sikerét aratta, mellette George Russell és Lando Norris állhatott fel a dobogóra.
A McLaren ausztrál pilótája élete első pole pozícióját szerezte meg.
Nem kizárt, hogy meg is van az idei év árrekordere.
A McLaren ott folytatta, ahol tavaly abbahagyta, ami a versenyképességet illeti, még akkor is, ha Oscar Piastrin kifogott az eső, Lando Norris győzelméhez pedig a szerencse is kellett. A melbourne-i pálya alaposan megdolgozta az újoncokat – kivéve Andrea Kimi Antonellit.
Lando Norris, a McLaren brit versenyzője nyerte a Forma-1-es idénynyitó Ausztrál Nagydíj szombati időmérő edzését, így a vasárnapi futamon ő rajtolhat majd az élről.
Évek óta az egyik legkiszámíthatatlanabb, legszorosabb Forma–1-es világbajnoki versenynek ígérkezik az idei, pedig már a tavalyira sem lehetett panaszunk. A tesztek alapján nemcsak a mezőny élén lesz nagy tülekedés, hanem a középcsapatok között is. A várható izgalmakhoz pedig csak hozzátesz, hogy egyfajta őrségváltásnak is tanúi lehetünk: idén hat újonc debütál, és a mezőny csaknem fele, kilenc pilóta 25 év alatti. És akkor még nem is beszéltünk arról, hogy Lewis Hamilton beül egy Ferrariba.
Hamilton közben érzelmes búcsút vett a Mercedestől.
A Lego építőelemekkel igen profin bánó Fehérvári Donát ezúttal egy legendás brit szupersportkocsival rukkolt elő.
Elutasították Norris és a McLaren felülvizsgálati kérelmét.