Közel 200 millióba kerül az extra biztonságos Mercedes
Az autó olyan abroncsokon közlekedik, amelyek defekt után akár 30 kilométeren át is használhatók
Az autó olyan abroncsokon közlekedik, amelyek defekt után akár 30 kilométeren át is használhatók
A Mercedes anyavállalata a következő nyolc évben 40 milliárd eurót költ az átállásra.
A német gyártó első körben az új roadster belsejét mutatja meg nekünk.
A minden földi jóval felvértezett guruló otthonról sok mindent elárul, hogy üzemanyag-tartálya 390 literes.
A szupersportos típusból alig több, mint 500 példány hagyta el a gyártósort.
Itt a megoldás azok számára, akik esetleg kevésnek találják az 585 lóerős alapmodellt.
A vadonatúj hibrid hajtásláncú sportmodellnek ezúttal a kombi változatát kapták lencsevégre.
A stuttgarti prémiummárka elérkezettnek látta az időt sportos modelljének ráncfelvarrására.
A Mercedes tágas új modelljére ideális esetben akár a nagycsaládos kedvezmény és az elektromos autókra igényelhető támogatás is igénybe vehető. Kipróbáltuk, hogy milyen a szinte hangtalanul suhanó V-osztály.
A Mercedes S 400 d az eddiginél jobban gyorsul és a végsebessége is megnőtt.
Az S-osztályra épülő non-plus-ultra luxuslimuzin kétféle változatban rendelhető.
Ennek a különleges GT R-nek a vezetéséhez nem árt bukósisakot húzni a fejünkre.
Az új német SUV úgy gyorsul 0-ról 100-ra, hogy azt a legkeményebb sportkocsik is megirigyelhetik.
A 6 literes benzinmotorral szerelt S680 4Maticnak értelemszerűen alaposan megkérik az árát.
A Mercedes-AMG GT 73e nem a némán és takarékosan suhanó autók táborát gyarapítja majd.
A 6 literes benzinmotorral szerelt német überlimuzinnak alaposan megkérik az árát.
A V8-as erőforrással szerelt eddigi csúcsmodell, az S580 most megkapta a nagytestvérét.
A stuttgarti vállalat hétfőn bemutatta a Concept EQT nevű modelljét.