A Hyundai szerint jó ötlet két érintőkijelzőt tenni a kormányra – és Ön szerint?
A dél-koreai gyártó által leleplezett hétköznapi személyautóban összesen három érintésérzékeny panel található.
A dél-koreai gyártó által leleplezett hétköznapi személyautóban összesen három érintésérzékeny panel található.
A stuttgarti márka a konzervatív benzines hibrid mellé egy gázolajos hibridet is felvett E-osztályos kínálatába.
A kiíráson egyetlen cég indult.
A Mercedes-AMG G63 első példányait tavaly júniusban dobták piacra.
Sok lúd disznót győz alapon néhány apró japán terepjáró már elég a nagy német rivális legyőzéséhez.
Az SL500-at lényegében egyáltalán nem használták az illegalitás mezején töltött közel három évtizedben.
A sportos megjelenésű négyajtós kompakt modell benzines és dízelmotorokkal debütál a hazai piacon.
Leginkább azt kérdőjelezik meg, ha már eloltották a járművet, miért kell felfeszegetni az ajtókat például.
A lépcsőshátú kompakt újdonsággal kevesebb mint 5 másodperc alatt le lehet tudni a 0-100-as sprintet.
Vázoljuk, hogy hogyan állították le a nagy értékű Mercedes kupét a mozgássérülteknek fenntartott helyen.
Sokan próbálták már megfejteni ennek a stuttgarti sportkombinak a titkát, de egyelőre maximum csak közelebb kerültünk egy kicsit az igazsághoz.
Lewis Hamiltont, állítólag, annyira meggyőzte, hogy meg is rendelte a Mercedes EQC-t, a német márka első elektromos SUV-ját.
Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan néz majd ki a 2020-ban bemutatkozó új zászlóshajó modell.
Egy luxusautó azoknak, akik az alap S650-es modellt a kelleténél egy picit szűkösebbnek találják.
Genfben sikerült üléspróbát vennünk a bottropi székhelyű autónemesítő legfrissebb zászlóshajó modelljében. Ami két kisebb meglepetéssel szolgált.
Ez a modell azok számára lehet jó választás, akik a CLA sportos külsejét egy kombi praktikumával párosítanák.
Az oroszok hatalmas luxusautója elvileg a Maybachhal és a Rolls-Royce-szal konkurál. A gyakorlat azonban nem feltétlenül ezt mutatja - masszív fotógalériával vázoljuk, hogy milyen munkát végeztek a fejlesztők.
Sehol sem volt még akkor a Tesla és a Google, amikor a stuttgartiak már az autonóm közlekedést tesztelték.
Megerősödtek a munkavállalók: van, ahol már a sztrájkfenyegetés is elég volt a béremeléshez, akadt, ahol le kellett állni a munkával, de a tárgyalásos megoldásra is láttunk példát. Igaz, vannak esetek, amikor nem működik a nyomásgyakorlás.
A hagyományos értelemben vett autógyártást képviselő cégek ha kicsit késve is, de igen hathatós ellencsapásokat indítanak a villanyautós amerikai vállalat ellen.