szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Vázoljuk, hogy körülbelül hogyan néz majd ki a 2020-ban bemutatkozó új zászlóshajó modell.

A Mercedes 1972-ben jelentette be a W116-os modellt, mely elsőként viselte magán az S-osztály típusjelzést. Az azóta eltelt évtizedekben öt újabb generáció látott napvilágot a sokak által a luxusautók etalonjának tartott szériából, melynek aktuális kiadása 2013-ban mutatkozott be. A W222-es hatodik generáció ráncait nemrégiben varrták fel, ezt a modellt mi is alaposan leteszteltük, mostanság pedig egyre többet hallani a vadonatúj hetedik generációs modellről.

A W223-ról az elmúlt hónapokban több kémfotót is láttunk, és ezek alapján egy orosz designer, Nikita Chuiko elkészített két olyan számítógépes rajzot, melyen már álcázás nélkül látható az új S-osztály.

©

A Kolesa.ru által nyilvánosságra hozott képeken szereplő stuttgarti luxusszedánnak az előzetes információk szerint jelentősen csökkenni fog a tömege, még pedig a karbon és az alumínium széles körű használata miatt, ami a fogyasztásra és a menetteljesítményre is jó hatással lehet. A méret viszont kívül és belül is növekedni fog, vagyis az új S-osztályban minden korábbinál nagyobb kényelemben utazhatnak majd a bent ülők.

Érkezik egy 48 V-os új plugin hibrid rendszer, az igazán nagy durranás pedig a teljesen elektromos változat lesz. Utóbbi várhatóan nem egyszerűen elektromos S-osztályként, hanem különálló EQS modellként fog debütálni, még pedig az EQ szériában nemrégiben elsőként debütált EQC divatterepjáró nagytestvéreként.

©

A korábbi pletykákkal ellentétben az A-osztályban bemutatkozott MBUX fedélzeti rendszer nagyobb tudású, hatalmas kijelzős változatával szerelt új S osztályban még nem Level 4-es, hanem Level 3-as önvezető technológia lesz. Mint ismeretes, az aktuális S-osztály és a Tesla Model S is Level 2 tudással bír, a nemrégiben kijött és általunk is alaposan letesztelt Audi A8 pedig a világ első Level 3-as autonóm autója.

Az aktív futóműves, légrugós és opcionálisan négykerékkormányzású, illetve -meghajtású új luxusszedánról várhatóan 2020-ban hull majd le a lepel, a későbbiekben pedig várhatóan érkezni fog egy kétajtós kupé, egy kabrió és egy hosszított Maybach kivitel is. Ezenkívül egy négyajtós kupéról is pletykálnak, ami SEC néven támadhat, a V8-as motorral szerelt AMG sportmodellek teljesítményét pedig várhatóan két villanymotor fogja növelni.

Ha máskor is tudni szeretne hasonló dolgokról, lájkolja a HVG Autó rovatának Facebook-oldalát.

VELETEK VAGYUNK – OLVASÓKKAL, ÚJSÁGÍRÓKKAL!

A hatalomtól független szerkesztőségek száma folyamatosan csökken, a még létezők pedig napról napra erősödő ellenszélben próbálnak talpon maradni. A HVG-ben kitartunk, nem engedünk a nyomásnak, és minden nap elhozzuk a hazai és nemzetközi híreket.

Ezért kérünk titeket, olvasóinkat, hogy tartsatok ki mellettünk, támogassatok bennünket, csatlakozzatok pártolói tagságunkhoz, illetve újítsátok meg azt!

Mi pedig azt ígérjük, hogy továbbra is minden körülmények között a tőlünk telhető legtöbbet nyújtjuk a számotokra!
Németországban terjeszkedik a Kifli.hu működtetője

Németországban terjeszkedik a Kifli.hu működtetője

16 kiló arannyal és 8800 doboz csempészcigivel bukott le az ukrán diplomata

16 kiló arannyal és 8800 doboz csempészcigivel bukott le az ukrán diplomata

16 éves lány a legfiatalabb áldozata a koronavírus-járványnak Magyarországon

16 éves lány a legfiatalabb áldozata a koronavírus-járványnak Magyarországon