Tudjuk, mit csinál most hétvégén – 500 lóerős DTM-autók a Hungaroringen, búcsúznak a V8-asok
Ha érdeklik a magas fordulatszámon ordító hamisítatlan V8-as szörnyetegek, akkor irány Mogyoród, mert jövőre már nem lesznek ilyen petrolhead-élvezetek.
Ha érdeklik a magas fordulatszámon ordító hamisítatlan V8-as szörnyetegek, akkor irány Mogyoród, mert jövőre már nem lesznek ilyen petrolhead-élvezetek.
Hanghatás szinte semmi, az autók lomhák, de végre van test-test elleni küzdelem és amúgy remek családi program egy Formula E rendezvény. Berlinben ismerkedtünk meg közelebbről az elektromos Forma 1-gyel.
A Formula–E történetének eddigi legnagyobb változása, megújulása előtt áll. Vázoljuk, hogy milyen a következő szezonra szánt elképesztő, új elektromos versenyautó.
A Mercedes tulajdonosának akkor sem lett volna esélye a tolvajokkal szemben, ha az autóhoz tartozó mobilos alkalmazás jelzi a bajt.
Budapesttől alig 350 kilométerre készül a teljesen megújult, alaposan modernizált Mercedes G-osztály.
Az ilyen és ehhez hasonló roadsterek általában fele ekkora áron szoktak elkelni, ezúttal azonban sokat nyomott a latban a kocsi első vásárlója.
A tavalyi volt a kecskeméti Mercedes-gyár eddigi legjobb éve: több mint 190 ezer autót gyártottak az üzemben, 4,1 százalékkal többet, mint egy évvel korábban, az árbevétel ugyancsak több mint 4 százalékkal, 3,6 milliárd euróra emelkedett – mondta Christian Wolff, a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. ügyvezető igazgatója hétfőn Budapesten.
Hosszas fejlesztést követően a bajor prémiumgyártó vezeték nélküli töltési rendszere megérett a sorozatgyártásra.
Libabőröztető V8-as hang és nyitott tető – ezek a csillagos márka legfrissebb újdonságának fő ütőkártyái.
Az alapmodell terepes képességei is igen komolyak, de emelt futóművel még durvább produkcióra képes a G-osztály.
Az A45-ös modell riválisainak nem lesz könnyű dolguk, ha le akarják győzni az új modellt.
A 80-as években ilyennek képzeltek el egy a 2000-es évek elején napvilágot látó szupermodern autót.
Mutatunk egy AMG járgányt, mely nem éppen határtalan teljesítményéről ismerszik meg.
Nem kevés pénzt kérnek el ezért a stuttgarti négykerekűért, de cserébe egy igazi élményautót kaphatunk.
Hatalmas kijelzők, érintőpanelek, mesterséges intelligencia, digitális asszisztens és kiterjesztett valóság. Nem, ez nem egy űrhajó, hanem egy VW Golf méretű kompakt autó, ami tudásban a hatalmas luxuslimuzinokat is simán kenterbe veri.
Mutatjuk, hogy hogyan néz ki az unatkozó milliárdosok számára készített legújabb luxus Range Rover. Kerekekben abszolút nem szenved hiányt.
Megérkezett az A-osztály lépcsőshátú kivitele, mely jelentősen nagyobb tengelytávval hódít.
Mutatjuk, hogy milyenre sikeredett a kínai autómásoló iparág legújabb alkotása, egy gigantikus terepjáró.
A Mercedes sofőrje magabiztosan előzte a kocsisort a buszsávban, de a vége nem sült el túl jól.
Ilyen az, amikor a gyártók már nem igazán tudnak hasznos új luxusfunkciót kitalálni. Próbálkozások persze mindig akadnak.