Prémiumkategóriás autókkal újít a Mol Limo
Ötven darab Mercedes A-osztállyal bővül a flotta.
Ötven darab Mercedes A-osztállyal bővül a flotta.
A stuttgarti márka hamarosan száznál is több villanymotoros típust mutat majd be, melyek közül várhatóan az EQS lesz a zászlóshajó modell.
Az orosz gyártó új terepjáró koncepciója a jelek szerint elnyerte a közönség tetszését.
A közel 900 millió forintos Project One már több száz órányi tesztelésen van túl, az első példányait pedig az eredeti terveknek megfelelően jövőre vehetik majd át a tehetős vásárlók.
Megérkezett a csillagos márka kompakt modelljének sportos kiadása, az Audi S3 és az VW Golf R új riválisa.
Ennek a Mercedesnek a sofőrjét a jelek szerint nem igazán hatották meg az aszfalton lévő felfestések.
Az AMG-nél úgy gondolták, hogy itt az ideje egy gyengébb és olcsóbb GT 4-Door Coupé bemutatásának.
Az ártándi rendőrök előállították a román férfit.
Az új motorokkal támadó kompakt divatterepjárót a Párizsi Autószalonon láthatjuk majd először testközelből.
Ennek az országnak az első számú embere úgy gondolta, hogy az állami tisztségviselőknek nem illik luxusautókkal közlekedniük.
A csillagos márka szokásához híven egy igen jól felszerelt modellel indítja útnak új modelljét.
A svéd fővárosban járva a szupertrendi Mercedes EQC-t és a régivágású Mercedes-AMG G63-at is meglestük.
A Mercedes kedd este leleplezte első olyan modelljét, melyet a kezdetektől fogva elektromos autónak terveztek. Két motor, egy nagykapacitású akkumulátorcsomag és 400+ lóerő a hangtalan EQC-ben.
A címvédő és négyszeres világbajnok Lewis Hamilton, a Mercedes brit pilótája nyerte a vasárnapi Forma-1-es Olasz Nagydíjat Monzában.
A nemrégiben megújult G-osztály közel 600 lóerős csúcsmodelljét szétveti az erő, és még a gyári gyorsulási értéknél is jobbat produkál.
Mesut Özil egy erőhiányban abszolút nem szenvedő Mercedest állított be a garázsába, ahol már eddig is több ilyen márkájú járgány parkolt.
A második helyről Vettel, a harmadikról Ocon indulhat majd, Räikkönennek csak a hatodik poszt jutott.
Ezen a hétvégén beindul a Forma-1-es szezon második felvonása, és Lewis Hamilton biztos lehet benne, hogy – mint eddig – a hátralévő futamokon is számíthat Isten teljes körű támogatására. A Mercedes világbajnoka egyre többet beszél vallásosságáról, és bár néha zavarba ejtő a kitárulkozása, a főnöke örül, hogy van miből erőt merítenie. Végül is a világbajnoki címért indul harcba, és épp szárnyal – istennek hála persze.
Az alapötlet roppant egyszerű: vészfékezéskor sem csúszik meg a kerék és az autó mindvégig irányítható marad.
Márpedig ennyibe kerülhet a létrehozásuk.