Magyar tervező ruhájában fotózták a Bridgerton sztárját
A Penelope Featheringtont alakító Nicola Coughlant a Washington Post fotózta a Nanushka kreációjában.
A Penelope Featheringtont alakító Nicola Coughlant a Washington Post fotózta a Nanushka kreációjában.
A közép- és kelet-európaiak közül csak Lengyelország küldött Magyarországnál több céget a Financial Times leggyorsabban növekvő vállalatokat felsoroló ezres listájára. A legjobb százból viszont kimaradtak a magyarok, miközben például a kontinens második leggyorsabban növekvő cége kelet-európai.
A Nanushkát és az mcule-t is a legjobb százban találjuk.
Az Aeron Zrt. 2014-ben EU-s pénzekből építkező kockázatitőke-alapokra támaszkodhatott, most egy állami bank létrehozta magántőkealap vásárolta meg.
A divatcég 460 millió forintos nyereséggel zárta 2019-et.
A fiatal generációk számára már egyértelmű, hogy márkájuk létrehozása során nem elsősorban a hazai piacra kell lőniük. Egyre több induló magyar márka ismeri fel, hogy a nemzetközi piacot hibátlan termékkel, jó dizájnnal, tökéletes szolgáltatással, illetve profi kommunikációval lehet bevenni. E tudatosság gyakran nem is eredménytelen: számos hazai márka ismert ma már világviszonylatban is, részben a dizájn tudatos használatának köszönhetően.
Az EXIM befektetése előtt egy hajszál választotta el őket attól, hogy lehúzzák a rolót, aztán a Nanushka újrakezdett mindent a nulláról, és bejött nekik. Az új üzleti modelljük mellett a teljes átalakulásról, tanulságokról és nehézségekről, emellett jövőbeni terveikről beszélgettünk.
Büszke lehetne Magyarország a divatiparára, ha a kreativitás többet érne, mint az olcsó bérmunka.
Tavaly került be Sándor Szandra divattervező cége, a hasonló nevű márkát gyártó és forgalmazó Nanushka Kft. az OTP Bank kockázatitőke társaságának, a PortfoLion Zrt-nek a befektetési portfóliójába. Az akkor még inkább csak családi vállalkozásnak tekinthető Nanushka számára mindez 1,6 millió dolláros, kétütemű tőkeemelést és 1 millió dolláros tulajdonosi hitelkeretet jelentett. Megpróbáltunk utánajárni, mire jutottak egy év alatt a támogatással.
Összesen 1,6 millió dollárt fektet a PortfoLion által kezelt OTP Kockázati Tőkealap I. a Nanushka divatcégbe, emellett 1 millió dolláros tulajdonosi kölcsönkeretet is biztosítanak a társaságnak - közölte Oszkó Péter, a PortfoLion Zrt. elnök-vezérigazgatója csütörtökön.
Budapest szívében nyitott négy hónapig üzemelő, úgynevezett pop-up store-t Sándor Szandra, a Nanushka ifjú...