#Nanushka





10+1 magyar vállalkozás, amelynek sikerében döntő szerepet játszik a dizájn
 

10+1 magyar vállalkozás, amelynek sikerében döntő szerepet játszik a dizájn

A fiatal generációk számára már egyértelmű, hogy márkájuk létrehozása során nem elsősorban a hazai piacra kell lőniük. Egyre több induló magyar márka ismeri fel, hogy a nemzetközi piacot hibátlan termékkel, jó dizájnnal, tökéletes szolgáltatással, illetve profi kommunikációval lehet bevenni. E tudatosság gyakran nem is eredménytelen: számos hazai márka ismert ma már világviszonylatban is, részben a dizájn tudatos használatának köszönhetően.

HVG Extra Business HVG Extra Business

A romokból a LaFayette-ig: hogyan támadt fel a Nanushka?
 

A romokból a LaFayette-ig: hogyan támadt fel a Nanushka?

Az EXIM befektetése előtt egy hajszál választotta el őket attól, hogy lehúzzák a rolót, aztán a Nanushka újrakezdett mindent a nulláról, és bejött nekik. Az új üzleti modelljük mellett a teljes átalakulásról, tanulságokról és nehézségekről, emellett jövőbeni terveikről beszélgettünk.

Dobos Emese Dobos Emese


Így pörgetnék fel az eladásokat a Nanushkánál
 

Így pörgetnék fel az eladásokat a Nanushkánál

Az Eximbank magántőkealapja 300 millió forinttal szállt be a divatcégbe. Megkérdeztük, mire költik ezt a pénzt, hogyan kívánják növelni az eladásokat. A vállalkozás ugyanis néhány év alatt megsokszorozta bevételét, egyelőre a terjeszkedés több költséggel jár, mint amennyi befolyik a kasszába.

hvg.hu hvg.hu


Magyar hátlapot kapott a Samsung Galaxy S4
 

Magyar hátlapot kapott a Samsung Galaxy S4

A Samsung a hazai kortárs divattervezés egyik képviselőjét, a Nanushka divatmárkát megálmodó Sándor Szandrát kérte fel, hogy exkluzív hátlapokat tervezzen a Samsung Galaxy S4-hez. A kiegészítők ma debütáltak Magyarországon.

hvg.hu hvg.hu