#Nanushka






10+1 magyar vállalkozás, amelynek sikerében döntő szerepet játszik a dizájn
 

10+1 magyar vállalkozás, amelynek sikerében döntő szerepet játszik a dizájn

A fiatal generációk számára már egyértelmű, hogy márkájuk létrehozása során nem elsősorban a hazai piacra kell lőniük. Egyre több induló magyar márka ismeri fel, hogy a nemzetközi piacot hibátlan termékkel, jó dizájnnal, tökéletes szolgáltatással, illetve profi kommunikációval lehet bevenni. E tudatosság gyakran nem is eredménytelen: számos hazai márka ismert ma már világviszonylatban is, részben a dizájn tudatos használatának köszönhetően.

HVG Extra Business HVG Extra Business

A romokból a LaFayette-ig: hogyan támadt fel a Nanushka?
 

A romokból a LaFayette-ig: hogyan támadt fel a Nanushka?

Az EXIM befektetése előtt egy hajszál választotta el őket attól, hogy lehúzzák a rolót, aztán a Nanushka újrakezdett mindent a nulláról, és bejött nekik. Az új üzleti modelljük mellett a teljes átalakulásról, tanulságokról és nehézségekről, emellett jövőbeni terveikről beszélgettünk.

Dobos Emese Dobos Emese


A „Made in Hungary” címkétől a világsikerig
 

A „Made in Hungary” címkétől a világsikerig

Tavaly került be Sándor Szandra divattervező cége, a hasonló nevű márkát gyártó és forgalmazó Nanushka Kft. az OTP Bank kockázatitőke társaságának, a PortfoLion Zrt-nek a befektetési portfóliójába. Az akkor még inkább csak családi vállalkozásnak tekinthető Nanushka számára mindez 1,6 millió dolláros, kétütemű tőkeemelést és 1 millió dolláros tulajdonosi hitelkeretet jelentett. Megpróbáltunk utánajárni, mire jutottak egy év alatt a támogatással.

Szaszkó Mariann Szaszkó Mariann

Divatcégbe fektet Oszkó alapja
 

Divatcégbe fektet Oszkó alapja

Összesen 1,6 millió dollárt fektet a PortfoLion által kezelt OTP Kockázati Tőkealap I. a Nanushka divatcégbe, emellett 1 millió dolláros tulajdonosi kölcsönkeretet is biztosítanak a társaságnak - közölte Oszkó Péter, a PortfoLion Zrt. elnök-vezérigazgatója csütörtökön.

MTI MTI