szerző:
hvg.hu
Tetszett a cikk?

Sándor Szandra 2005-ben indult női divatmárkája, a Nanushka új kollekciójával a férfiak irányába is elmozdul, és New Yorkban nyit saját üzletet.

Sándor Szandra divattervező és márkája idén ősztől már férfikollekcióval is készül – írja a Forbes.hu. Szandra régi álma volt, hogy mindkét nem felé nyissanak. Most érett meg rá a márka és a piac is – tudta meg a Forbes.hu a Nanushka PR csapatától.

Az új kollekció szeptember 17-én kerül a boltokba hasonló árakkal, mint a női divatáru. Egy póló 250, egy nadrág 395 és egy kabát, ami a legdrágább termékük, 960 dollárba fog kerülni. Nem csoda, hogy dollárban mondják az árakat, az amerikai eladások voltak most is, régen is a legerősebbek.

Fülöp Máté
Erre rájátszva nyílik meg idén első saját, háromemeletes boltjuk New Yorkban, a manhattani Woosteer Street-en, egy 2018-as, néhány hónapos, sikeres Los Angeles-i pop-up store kísérlet után. Jövőre pedig már Londonban is megtalálhatjuk a márkát.

A Nanushka International Zrt. 2016-ban kapott 1 milliárd forint befektetést a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelő Zrt. által kezelt Exim Növekedési alapból. Azóta lendületesen nőtt az árbevételük, tavaly pedig történetük legjobb évét zárták, ráadásul a 2,6 milliárdos forgalomból csupán 270 millió származott a magyar piacról, a többi exportból jött – írja a Forbes.hu. A Nanushka márkanév Szandra gyerekkori becenevéből származik.

HVG

HVG-előfizetés digitálisan is!

Rendelje meg a HVG hetilapot papíron vagy digitálisan, és olvasson minket bárhol, bármikor!