#Nielsen piackutató

Amíg sok vevő megtapogatná, megszagolná, amit vesz, nem kell temetni a boltokat
 

Amíg sok vevő megtapogatná, megszagolná, amit vesz, nem kell temetni a boltokat

Magyarországon, ahogy a térség és világ többi országában is, látványosan nő a gyorsan forgó fogyasztási cikkek (FMCG) – például élelmiszerek, illatszerek, vagy háztartási vegyi áruk – online forgalma, de a jövő leginkább a többcsatornás értékesítésé – véli Kurucz Péter, a Nielsen piackutató kereskedői kapcsolatok igazgatója. A szakember szerint jó ideig még nem tűnnek el a hagyományos boltok.


2017-ben a hiphop átvette az uralmat a rockzene felett
 

2017-ben a hiphop átvette az uralmat a rockzene felett

Nyilvánosságra hozták a Nielsen hagyományos évösszegző elemzését az amerikai zenefogyasztási szokásokról. Kiderült, hogy 2017 volt az első olyan év, amikor a hiphop lett a legnépszerűbb műfaj, a gitárzene pedig inkább az underground műfajokhoz közelít.

Bicsérdi Ádám Bicsérdi Ádám

Nem minden az ár: vásárolunk nemzeti büszkeségből is
 

Nem minden az ár: vásárolunk nemzeti büszkeségből is

Furcsa vagy sem, de nagyrészt ugyanazért veszünk lokális, mint globális terméket: ár/érték arány, ismertség, jó tapasztalatok stb. De azon azért volna csodálkozni való, hogy a márkák származási helye képes lehet jobban befolyásolni a vevői döntést, mint az ár vagy a csomagolás. A Nielsen globális felmérésében mi vagyunk azok, akiknek a döntésben az átlagosnál fontosabb lehet a nemzeti büszkeség.

hvg.hu hvg.hu


A magyarok többsége magyar terméket vásárol
 

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

MTI MTI

Drágábban veszünk kevesebb ételt
 

Drágábban veszünk kevesebb ételt

Értékben 3 százalékkal nőtt, mennyiségben viszont 2 százalékkal csökkent az élelmiszerkereskedelem forgalma Magyarországon a második negyedévben - közölte a Nielsen piackutató intézet kedden.

MTI MTI


Tarolt a Tesco
 

Tarolt a Tesco

Nem változott a sorrend az élelmiszer-kereskedelmi láncok toplistájának élén: a Nielsen piackutató adatai szerint a legnagyobb forgalmazó tavaly is a Tesco volt, amelyet két magyar tulajdonú kereskedelmi hálózat, a CBA és a Coop követ.

MTI MTI