#Nielsen piackutató

2017-ben a hiphop átvette az uralmat a rockzene felett
 

2017-ben a hiphop átvette az uralmat a rockzene felett

Nyilvánosságra hozták a Nielsen hagyományos évösszegző elemzését az amerikai zenefogyasztási szokásokról. Kiderült, hogy 2017 volt az első olyan év, amikor a hiphop lett a legnépszerűbb műfaj, a gitárzene pedig inkább az underground műfajokhoz közelít.

Bicsérdi Ádám Bicsérdi Ádám

Nem minden az ár: vásárolunk nemzeti büszkeségből is
 

Nem minden az ár: vásárolunk nemzeti büszkeségből is

Furcsa vagy sem, de nagyrészt ugyanazért veszünk lokális, mint globális terméket: ár/érték arány, ismertség, jó tapasztalatok stb. De azon azért volna csodálkozni való, hogy a márkák származási helye képes lehet jobban befolyásolni a vevői döntést, mint az ár vagy a csomagolás. A Nielsen globális felmérésében mi vagyunk azok, akiknek a döntésben az átlagosnál fontosabb lehet a nemzeti büszkeség.

hvg.hu hvg.hu


Drágábban veszünk kevesebb ételt
 

Drágábban veszünk kevesebb ételt

Értékben 3 százalékkal nőtt, mennyiségben viszont 2 százalékkal csökkent az élelmiszerkereskedelem forgalma Magyarországon a második negyedévben - közölte a Nielsen piackutató intézet kedden.

MTI MTI


Tarolt a Tesco
 

Tarolt a Tesco

Nem változott a sorrend az élelmiszer-kereskedelmi láncok toplistájának élén: a Nielsen piackutató adatai szerint a legnagyobb forgalmazó tavaly is a Tesco volt, amelyet két magyar tulajdonú kereskedelmi hálózat, a CBA és a Coop követ.

MTI MTI