#Nielsen piackutató

2017-ben a hiphop átvette az uralmat a rockzene felett
 

2017-ben a hiphop átvette az uralmat a rockzene felett

Nyilvánosságra hozták a Nielsen hagyományos évösszegző elemzését az amerikai zenefogyasztási szokásokról. Kiderült, hogy 2017 volt az első olyan év, amikor a hiphop lett a legnépszerűbb műfaj, a gitárzene pedig inkább az underground műfajokhoz közelít.

Bicsérdi Ádám Bicsérdi Ádám


A magyarok többsége magyar terméket vásárol
 

A magyarok többsége magyar terméket vásárol

Tízből hat fogyasztó tartja fontosnak, hogy amikor élelmiszert vásárol, akkor magyar terméket válasszon, közülük egyharmad a jó minőséget, egyötöd a hazai áru egészséges voltát jelölte meg döntése fő okának - derül ki a Nielsen piackutató felméréséből.

MTI MTI

Drágábban veszünk kevesebb ételt
 

Drágábban veszünk kevesebb ételt

Értékben 3 százalékkal nőtt, mennyiségben viszont 2 százalékkal csökkent az élelmiszerkereskedelem forgalma Magyarországon a második negyedévben - közölte a Nielsen piackutató intézet kedden.

MTI MTI


Tarolt a Tesco
 

Tarolt a Tesco

Nem változott a sorrend az élelmiszer-kereskedelmi láncok toplistájának élén: a Nielsen piackutató adatai szerint a legnagyobb forgalmazó tavaly is a Tesco volt, amelyet két magyar tulajdonú kereskedelmi hálózat, a CBA és a Coop követ.

MTI MTI