Árat emel Amerikában a Nike a Trump-vámok miatt
A felnőtt ruházati cikkek és cipők 2-10 dollárral drágulnak.
A felnőtt ruházati cikkek és cipők 2-10 dollárral drágulnak.
A csalók több mint 65 millió forintos kárt okoztak.
Ötéves szerződést kötött a Liverpool és az Adidas, augusztustól már nem a Nike szállítja a sportfelszerelést a klubnak.
Affleck 13 éves fia egy 6000 dolláros Nike sportcipőt nézett ki magának. Így reagált a gazdag, de szigorú apa.
Nagy visszhangot keltett Németországban a hazai rendezésű labdarúgó-Európa-bajnokságot előtt, hogy német helyett egy kínai autógyártó lesz az esemény autós főszponzora, és hogy a kiemelt támogatók negyven százaléka is kínai. A Deutsche Welle riportja.
Az erősen limitált szériás Nike MAG egy remek példányára most bárki lecsaphat, de senki se számítson olcsó vételre.
Magyar Péter végül egy hatvanezerről leakciózott, hófehér Nike-t vásárolt.
A németek először az 1954-es világbajnokságon léptek pályára Adidasban.
Az Ázsiában gyártott holmik alapból a Vörös-tengeren áthajózva kerülnek Európa és az amerikai keleti part üzleteibe. Ehelyett most a hajók biztonsági okokból megkerülik Afrikát, ami akár kéthetes késést is jelenthet, és jóval többe kerül. A megoldási lehetőségek pedig még drágábbak, egyes multiknak már meg sem érik. Sorozatunkban megnézzük, a globális gyártási lánc hogyan tud megborulni egy ilyen eset – vagy éppen a Covid, netán egy a Szuezi-csatornában elakadt hajó miatt. Első cikkünkben, a Nike cipők útját felvázolva azt nézzük meg, mekkora bajban vannak most a ruházati kereskedők, akik már töltenék fel készleteiket a tavaszi-nyári ruhakollekciókkal.
A miniszter egyértelműen a messziről látható feliratok híve.
Nike felsőhöz Adidas nadrág dukál.
Amikor a megmaradás volt a tét a Nike számára, egy szuper marketinghúzás húzta ki a csávából. Ben Affleck filmje, az Air – Harc a legendáért a mozikban.
Megérkezett az előzetese az Air című filmnek. Ebből már lehet sejteni, melyik cipőről is van szó.
Nem kell drága edzőterembe menni, elég egy Netflix-előfizetés ahhoz, hogy a Nike edzői által megtervezett fitneszórákon vegyen részt az otthonában. Akkor és olyan intenzitással, ahogy tetszik.
Az orosz posta létrehoz egy szolgáltatást, amelynek köszönhetően a vásárlók a szankciók megkerülésével hozzájuthatnak a nyugati termékekhez.
Csak egy éjszaka foglalható, viszont a producer ígéri: aki befoglalja, egy napra úgy élhet, mint ő.
Helyszín: egy titkos laboratórium Genfben. Szereplők: néhány focibolond tudós, és a minden idők legnagyobbja címért versengő focisták.
A 2022-es Női labdarúgó-Európa-bajnokságra időzített reklámkampány olyan nőkre fókuszál, akiknek komoly akadályokat kellett leküzdeniük.
A Marks & Spencer jogi okok miatt hivatalosan csak most tudja elhagyni az orosz piacot, a Nike az áruszállítás leállása miatt távozik.
A Nike egyik sikertörténetéről készítenek filmet.