Iszapbirkózás lett Trump vámháborújából
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Amikor a megmaradás volt a tét a Nike számára, egy szuper marketinghúzás húzta ki a csávából. Ben Affleck filmje, az Air – Harc a legendáért a mozikban.
A győzelem görög istennőjének nevét viselő sportszermárka logójáért 1971-ben 35 dollárt fizettek egy grafikusnak. Már megvolt az ütőképes szlogen is, ami a legenda szerint a halálsoron a végzet beteljesedéséig jutott elítélt utolsó szavainak – Let's do it – átirataként lett Just do it.
Néhány éven belül a Nike a két óriás versenytárs, a német Adidas és a Converse után loholt, de piaci részesedése csak a harmadik helyre volt elegendő. A futócipő-divízió kiválóan teljesített, a kosárlabda-szekció pocsékul: 1984-ben még az is szóba került, hogy, beváltva George Orwell jóslatát – amely még metaforaként sem hozott szóba semmilyen sportszermárkát –, lehúzzák a rolót.
Nem világos, hogy a leginkább szablyacsörgetésnek tekinthető kereskedelmi háború átmegy egy langymeleg állapotba, vagy augusztus elsején totális káosz lesz a vége.
Már a Szijjártó-libling akkugyáraknak sem jut az egyedi állami támogatásokból. Az Állami Számvevőszék súlyos kritikákat fogalmazott meg e rendszerrel szemben, mert nem szolgálja a gazdaság érdekeit.
A zilált múltú vállalatot rendre megtalálják környezetvédők, politikusok és piacfelügyeletek.
Egészen hihetetlennek tűnő hírek, melyekről kiderült, hogy igazak. Hihető átverések. Mindkét fajtából jutott bőven az elmúlt hetekben a közösségi oldalakra.