Percek alatt cserélhető aksis cuki kis villanyautó tűnt fel a színen
A Nio Firefly az elektromos Minik és Smartok legújabb kínai riválisának tekinthető.
A Nio Firefly az elektromos Minik és Smartok legújabb kínai riválisának tekinthető.
A ZalaZone mellett lesz a Nio első hazai aksicsere-állomása, és az akár 300 km/h-s tempót lehetővé tevő új oválszakasszal bővülő pályán már javában tesztelik a Xiaomi 1548 lóerős új elektromos autóját és a teljesen önvezető járgányokat. Pezseg az autóipari élet Zalában.
Idén sem unatkoztunk: az elmúlt tizenkét hónapban több tucat tesztautót próbáltunk ki hosszabb-rövidebb ideig, közülük válogattuk össze azokat, amelyek így, vagy úgy, de a legmélyebb nyomot hagyták bennünk.
Egy villanyautó akkumulátorának cseréje akár 3,5 perc alatt megoldható.
Ami a Volkswagennek túl drága volt Belgiumban, az a kínaiknak megérné?
A NIO akkumulátorcsere-technológiájának közös fejlesztése a cél.
Kipróbáltuk, hogy milyen a gyakorlatban Tesla Model 3 és a BYD Seal puttonyos riválisának tekinthető Nio ET5 Touring, mely látványos kínai villanyautó prémium minőséggel és az 1000 kilométeres hatótáv ígéretével kecsegtet.
A megújult Nio ET7 150 kWh kapacitású új szuperaksiját pár perc alatt ki lehet cserélni a magyar gyártású csereállomáson.
A Niónál nem annyira a hajtáslánc és a felfüggesztés kapcsán szólnak a fanfárok, hanem sokkal inkább a sok-sok milliárd tranzisztorról, a megannyi processzormagról és 8 megapixeles kameráról, a szuperügyes LiDAR-ról és persze a mesterséges intelligenciáról.
A Nio a szupergyors, nagy teljesítményű töltés helyett inkább a még sokkal tempósabb aksicserére esküszik. Németországban testközelből ismerkedtünk meg a kínai cég Magyarországon gyártott szupermodern akkumulátorcsere-állomásával.
A Zeekr 001-be a megfelelő 600 kW-os gyorstöltővel percek alatt igen komoly hatótáv “tankolható”.
Megkezdődött a Nio vadonatúj 150 kWh kapacitású SSB akkumulátorának a sorozatgyártása.
Mint amikor egy kutya megrázza a bundáját.
Jövünk az ADAC elektromos autók átlagos hatótávjával kapcsolatos statisztikájával.
A Nio ET7 új csúcsmodelljével közel 1100 kilométert is meg lehet tenni egy töltéssel.
A Nio ET9 hivatalos leleplezésére várhatóan a jövő héten kerül majd sor.
Októberben konkrétan kétszer annyi kombi Nio ET5 fogyott, mint szedán – igen kelendő a kínai prémiumgyártó praktikus villanyautója.
A 4 másodperces 0-100-as szintidejű Nio ET5 Touring hatótávja meghaladja az 550 kilométert.
A Nio két modelljét mostantól nem lehet a jelenlegi típusjelzéssel reklámozni Németországban.
Nagyjából hat perc, amíg egy teletöltött akkumulátorral a csere után továbbindulhat egy elektromos autó.