Kicsi a bors, de erős: megjöttek a Panasonic új fotómasinái
Két új Lumix fényképezővel bővíti kompakt eszköztárát a Panasonic, melyek között egy egészen aprócska is helyet kapott. A TZ95 azonban csak küllemre tűnik szerénynek.
Két új Lumix fényképezővel bővíti kompakt eszköztárát a Panasonic, melyek között egy egészen aprócska is helyet kapott. A TZ95 azonban csak küllemre tűnik szerénynek.
A Wear Space nevű eszköz egy embereknek kifejlesztett szemellenző, ami zajszűrős fejhallgatót is kapott, így szűrve ki a zavaró kollégákat.
Augusztus végén rántotta le a leplet a Panasonic a legújabb fényképezőgépéről, szeptember közepén Magyarországon is bemutatkozott a készülék. A Lumix LX100 második generációs változata a kompakt fényképezőgépek piacát igyekszik felrázni.
Az autógyártók és a technológiai cégek összefognak egymással, támadnak a digitiális kulcsok.
Ez 48 milliárd dollárt jelent. Lehet készülni, hogy hamarosan ellepik a piacot a német konszern elektromos járgányai.
A Panasonic Toughbook 20-ba két akkumulátor is belefér, cserébe viszont meglehetősen sokat elkérnek érte.
Japánban már tesztelik azt az újfajta bevásárlókosarat, amely a pénztárosokat feleslegessé, a szatyorba pakolást pedig gyerekjátékká teszi.
A világ (leendő) legnagyobb akkumulátorgyárában – csak úgy, mint a Tesla más épületeiben – szigorúan tilos fotót készíteni. Egy beszállító cég azonban két képet is közölt a csarnok belsejéről.
Kifejezetten a sötétben való tájékozódásra és fotózásra való képérzékelő szenzort fejlesztett ki a Panasonic. A bejelentés mellé közzétett két fotópár meggyőző.
A Panasonic által fejlesztett Megahonyaku egy olyan megafon, ami három nyelvre is képes fordítani. A japán kütyü általános tömegtájékoztatásra tömegrendezvények koordinálására is hasznos.
A japán Panasonic a várakozásokkal szemben mégsem vásárolja fel a szlovén Gorenjét – közölte a helyi sajtó. Az akvizíció lehetett volna az egyik legnagyobb külföldi befektetés a szlovén iparba.
A Panasonic új tükre nem csak megmutatja a bőrhibákat, de az azokat elrejtő sminket is kinyomtatja hozzá.
Ha éppen nem nézik, azaz nincs rá szükség, akkor eltűnik a Panasonic televíziója, amely a januári CES-en bemutatott modell továbbfejlesztése.
Az egyik legnagyobb fotós kiállításként jegyzett Photokina rendkívül beszédes: tetten érhető rajta, hogy ez a piac még nem heverte ki a válságot, és egyelőre a mobilfotózás kihívására sincs igazi válasza.
Az okostelefonok szépen lassan egyre nagyobb szeletet harapnak ki a digitális fényképezőgépek piacából, az ebben a szektorban érintett cégek pedig egyre ádázabb háborút folytatnak egymással. Adott esetben a gyártók az őrült piaci verseny miatt arra kényszerülnek, hogy még a fejlesztések végezte előtt, félkész és működésképtelen formában jelentsenek be egy-egy adott készüléket – így történt ez most két céggel is.
A Föld másik oldalán épp csak, hogy meghirdették az energetikai new dealt, a csatába legutoljára érkező, háztartási méretű akkumulátorok máris a feje tetejére állíthatják a hálózatok szükségességéről vallott nézeteket.
A mobilos Firefox OS finoman fogalmazva nem túl nagy sikere után, más területen próbálkozik a Mozilla.
Németországban indítja el a Panasonic annak a lakossági felhasználásra szánt, 8 kilowattóra tárolási kapacitású akkumulátornak a terítését, melyet lényegében a napenergia-termelő háztetőkhöz szabtak. Arra, hogy azt követően is ingyen legyen a lakók számára az áram, ha már régen lement a Nap...
Ha már van böngésző, sőt firefoxos okostelefon is, miért éppen tévé ne lenne?
Az autóipart előbb-utóbb az elektromos járművek határozzák majd meg, a Panasonic vezérének CES-en tett bejelentése szerint pedig pár év múlva már tömeggyártásról lesz szó. Természetesen a Tesla lesz a főszerepben.