A Coca-Cola lecsapott Kobe Bryant italára
A Coca-Cola bevásárolt a sztárkosaras Kobe Bryant sportital-cégébe. A céljuk az, hogy lenyomják a konkurens Gatorade-et.
A Coca-Cola bevásárolt a sztárkosaras Kobe Bryant sportital-cégébe. A céljuk az, hogy lenyomják a konkurens Gatorade-et.
A PepsiCo vezérigazgatója szerint itt az ideje, hogy kifejezetten a női ízlésnek megfelelő nassolnivalókat gyártson a vállalat. Érdekes elképzelés ez így 2018-ban.
A különleges olasz sportkocsit egy 80-as évekbeli reklámfilmben ismerhette meg a világ.
A PepsiCo növekvő nyereségről és bevételről számolt be, de Észak-Amerikában csökkentek az eladások, részben a cukormentes új termékek túlzott reklámozása miatt.
Az elhízás szorosan összefügg az előre gyártott élelmiszerek, szénsavas üdítőitalok eladásával.
A Pepsi Fire elnevezésű italt a nyár legmenőbb üdítőjeként reklámozzák, de az első internetes vélemények nem igazán értenek ezzel egyet.
Egy kis empátia, közös munka és egy kevés jól behűtött sör sokat segíthet, hogy megértsék egymást azok, akik homlokegyenest eltérően látják a világot - üzeni a Heineken friss és eléggé hatásosra sikerült filmjével. A Pepsi közelmúltbeli, hasonló kérdéseket taglaló reklámjában a politikai tudatosság csak divatos díszlet, megmarad a külsőségek szintjén.
Coca-Cola, Pepsi, McDonald’s, Lexus, Kodak, Asus, és még hosszan sorolhatnánk azokat a cégeket, amelyek másutt úgy is reklámoznak, ahogyan idehaza sosem.
Akkora volt a felháborodás, hogy a Pepsi vissza is vonta a reklámot.
Nemcsak nyáron érdemes kivenni az üdítőt a kocsiból, télen sem okos dolog az utastérben hagyni. Valaki felvételt is készített arról, miért.
Nevezne-e valaki is egy betegségről üdítőt, pedig valaki megtette és bejött neki, hiszen ezen a néven fut a világ egyik legismertebb üdítője. Márkanevek és történetük.
Az asztronauták néha nagyon furcsa dolgokat vittek magukkal az űrbe, íme az 5 legérdekesebb.
Nem másra vállalkozott egy kis magyar cég, mint hogy nekimegy a nagy multik monopóliumának, ráadásul elképesztő merészséggel hazai pályán – a kólagyártásban – támadja őket, és a megkísérli a felzárkózást a Coca-Cola–Pepsi tandem mellé. Hölgyeim és uraim, itt a Tikkadt Szöcske, a magyar kóla.
Nemcsak a szánkat pirosra festő hírhedt mesterséges színezéket tüntette el, hanem teljesen új üzleti receptet is kidolgozott a Márka üdítők számára az a családi vállalkozás, amely néhány év alatt majdnem meghatszorozta a termelést és az árbevételét. A Márka Üdítőgyártó Kft. már elhagyná a márkanév elől a retró jelzőt és még inkább az egészséges italok felé mozdulna. Ma a cégnél oxigénnel dúsított vizet, jeges teát és gyümölcsleveket is készítenek, és olyan országokba is betörnének, ahol a vevőknél a Márka név semmilyen emléket sem ébreszt. De már most is szállítanak Angliába, a honvágyukat részben Márkával enyhítő ottani magyaroknak.
David Bowie-nek a zenéjéről, filmjeiről, képzőművészetéről mindenki tud mindent, amit tudni lehet, kevesebbet lehetett hallani azonban a reklámban befutott pályájáról. A Kreatív Online összeszedett néhány Bowie-szpotot, nézegessen!
A Fővárosi Ásványvíz és Üdítőipari (FÁÜ) Zrt. jogsértő módon reklámozta Pepsi Funball promócióját, mert a vállalkozás nem tudta biztosítani a garantált ajándékként ígért labdát az akció teljes időtartama alatt - közölte a Gazdasági Versenyhivatal (GVH). A jogsértésért 40 millió forint bírságot szabott ki a hivatal.
Adóelkerülés gyanúja miatt vizsgálatot indít a McDonald’s-szal szemben az EU az Európai Bizottságból kiszivárgott információ szerint.