Magyarországon az erős dupla motoros új Peugeot villanyautók
Megkezdődött az összkerékhajtású elektromos Peugeot 3008 és 5008 hazai értékesítése.
Megkezdődött az összkerékhajtású elektromos Peugeot 3008 és 5008 hazai értékesítése.
A vadonatúj Peugeot 3008 tisztán elektromos hajtásláncú csúcsmodelljében hatalmas akkumulátor rejtőzik.
Izgalmas külső dizájnnal, franciásan egyedi műszerfallal, háromféle hajtáslánccal és akár gigantikus akkumulátorral támad a Peugeot legfontosabb európai modellje, a 8 év garanciát felvonultató újgenerációs 3008-as.
A francia gyártó újdonsága első körben egy benzines és egy elektromos változatoban kapható.
Az elődjénél nagyobb új 3008-as elektromos változata közel 100 kWh-s akkumulátorral és 21 colos műszerfali kijelzővel rendelkezik.
A teljesen megújult 3008-as nemcsak tisztán elektromos, hanem lágyhibrid és plugin hibrid hajtáslánccal is elérhető lesz.
Testközelből ismerkedtünk meg a legfrissebb elektromos 2008-assal, plugin hibrid 508-assal és a lágyhibrid 3008-assal, valamint 5008-assal – teszten a Peugeot megújult kínálata.
A DS Automobiles felvázolja számunkra, hogy hogyan képzeli el a közeljövő high-tech műszerfalát.
Az új i-Cockpittal elsőként a hamarosan érkező vadonatúj Peugeot 3008-ban találkozhatunk.
Ezzel a mintegy 60 kilométeres e-hatótávú plugin hibriddel évente sok százezer forintot is spórolhatunk csak a tankoláson. Vázoljuk, hogy milyen a gyakorlatban a jelenlegi legerősebb és egyben legzöldebb Opel, a Grandland X Hybrid4.
A francia gyártó vadonatúj plugin hibrid hajtásláncokat vezet be a 3008-as és az 508-as sorozatban.
Tíz autóból már három szabadidő-autó nálunk is. Akár tetszik, akár nem, az SUV-k elárasztották a piacot, a kérdés mára csak az, mennyire tud egy-egy gyártó a tucattól eltérő autót fejleszteni, ami aztán a vásárlóknak is tetszik. Az új Peugeot 3008-assal ez most egész jól sikerült.
Kiszivárgott két fénykép a hamarosan bemutatkozó 3008 utasteréről, amiből rögtön látszik, hogy a franciák továbbfejlesztették a sofőrt körülölelő műszerfal koncepcióját.
Izgalmas, nyomatékos és látványos hibrid egyterűt kínál a Peugeot. A 3008-as jó utazóautó, ideális kompromisszum a teljesítmény és a takarékosság tekintetében. Ára azonban borsos.
Cégautónak is kiváló, de egy közepes családot is hosszú éveken át boldogíthat a legerősebb 3008-as. A Peugeot kompakt egyterűjét kétliteres dízelmotorral és automatikus váltóval próbáltuk ki. Kényelmes útitárs, technikája fejlett, fogyasztása meglepően alacsony. A csúcspéldány legnagyobb hátránya magas ára.