Visszatér a klasszikus, szexi naptárakhoz a Pirelli
A következő naptár fotósa megesküdött, hogy újra szexivé teszi azt.
A következő naptár fotósa megesküdött, hogy újra szexivé teszi azt.
Ki mondta, hogy az autógumiknak csak a mintázatát és a keverékét lehet fejleszteni?
Az ADAC szerint a jelenleg kapható négy évszakos abroncsok közül a Goodyear Vector 4Seasons Gen-3 a legjobb.
A Pirelli új abroncsot tesztel, hogy izgalmasabbá tegye az F1-et. A gyártó jelenlegi keverékét a pilóták is erősen kritizálják.
A triplamotoros Ford SuperVan 4.2 közel hangtalanul suhan igen komoly tempóval és akár 2 tonnás leszorítóerővel.
Itt a megoldás azok számára, akik nem hangtalan elektromos, hanem régivágású V12 benzines szupersportkocsira vágynak.
Íme a bizonyíték arra, hogy az egy ideje már Magyarországon is kapható Hyundai Ioniq 5 N nem csak papíron villámgyors.
A 2023-as szezonban a mogyoródi aszfaltcsík volt a legmelegebb, a Las Vegas-i pedig a leghidegebb.
A Toyota Urban SUV hivatalosan csak jövőre mutatkozik be, de mi már körbefotóztuk – jövünk minden ismert részlettel.
A 770 Nm nyomatékú Ioniq 5 N alig 3,4 másodperc alatt pattan fel 0-ról 100-ra.
Bőven 600 lóerő feletti szívó V10-es üvölt ebben a szuperkönnyű hátsókerék-hajtású szörnyetegben.
A Ferrari 499P Modificata nem használható közúton és hivatalos versenyeken sem lehet rajthoz állni vele.
Bivalyerős biturbó V12-es benzinmotor, zéró villany, látványosan hosszú karosszéria és barokkosan high-tech utastér. Testközelből ismerkedtünk meg a mindössze 5 példányban készülő Pagani Huayra Codalungával.
A G-Klassénak nemcsak a futóművét, hanem a teljesítményét is szinte az egekbe emelték.
Ez messze nem egy unalmas szürke Kia, hanem egy olyan izgalmas EV6 GT, mely még a komolyabb Porsche Taycanoknak is feladja a leckét. Meghajtottuk a drift üzemmóddal is kényeztető új elektromos családi autót.
Megverte a Red Bullokat a Mercedes a Magyar Nagydíj szombati időmérőjén. Lewis Hamilton az egyik kedvenc pályáján indulhat az élről vasárnap. Új időmérő rendszert teszteltek a Hungaroringen, és az alternatív gumiabroncs-kiosztás az izgalmak terén egyelőre teljesítette az elvárásokat.
A Ford Supervan 4.2 ugyan gyengébb az elődjénél, cserébe viszont könnyebb és nagyobb a leszorítóereje.
Az olasz kormány azt is kikötötte, hogy nemcsak most, de minden jövőbeli, a cégvezetést érintő változás esetén joguk van a kérdés vizsgálatához.
Ezúttal nem egy újabb szupersportkocsit, hanem két országúti kerékpárt leplezett le az olasz gyártó.
A biturbó motorral szerelt brit sportkocsi végsebessége 340 km/h.